עיצוב חדר השינה יכול להיות דבר מאתגר ביותר. אנחנו רואים את חדרי השינה של אנשים אחרים, מסתכלים על מגזינים שונים לעיצוב הבית, רואים תכניות על עיצוב הבית בטלוויזיה ובסופו של דבר הצרה הכי גדולה היא שיש כל כך הרבה אפשרויות שונות לעיצוב חדר השינה וקשה לבחור את העיצוב שיתאים למבנה ולצורה של חדר השינה שלנו ספציפית.
מלבד זאת, אנו רוצים שחדר השינה המעוצב שלנו ישקף בצורה טובה את שאר המראה של הבית השלנו אבל גם שהוא יהיה מקום שאנחנו יכולים ללכת אליו להירגע.
חדר השינה הכי טוב הוא שילוב מאוזן של צבע, נוחות, פאר, מרקם ותאורה אשר עובדים במקביל ביחד ובצורה שווה על כל החושים שלכם.

חדר שינה מעוצב
חדר שינה מעוצב

 

מספר טיפים לעיצוב חדר השינה שלכם שיעזרו לכם להשיג את זה:

 

  1. תקנו את המיטה הכי גדולה שיכולה להיכנס לחדר, קחו בחשבון שמיטה צרה היא כיפית בשביל כרבולים אבל אם באמת לנו להתפנק ולהתפרס אנו נצטרך מיטה רחבה יותר.
  2. בדים יכולים להוסיף עוד מרקם ואופי לחדר השינה. מומלץ לשים בד בראש המיטה על מנת לשבור את המסגרת, תזכרו שתמיד אפשר לשנות את הבד בהמשך. כמו כן אפשר גם להשתמש בטפטים שונים בחלק מהחדר על מנת לגרות את החושים עם עוד צבעים. מומלץ להשתמש בצבעים שמדרים נינוחות ורוגע.
  3. אל תשכחו את התקרה של החדר. מכיוון שאנחנו מבלים גם לא מעט שעות במיטה, אחד הדברים הראשונים שאנו נשים לב אליהם הוא התקרה, אז תרגישו חופשי לתבל אותה גם עם צבע.
  4. תאורה בחדר היא גורם משפיע גם עדיף להתקין בחדר השינה תאורה אשר ניתן לשלוט בעוצמת הבהירות שלה, אור עמום לקראת השינה ואור חזק יותר כאשר מסדרים את החדר ועושים בו דברים אחרים מלבד שינה.
  5. תשתמשו במרקמי צבע שונים אשר יהיו ניגודיים אך יחמיאו אחד לשני. בחדר שינה זוגי אפשר להשתמש באלמנטים גבריים עם שילוב של אלמנטים יותר נשיים כדי ליצור שילוב טוב אך מנוגד.
  6. במידה והחדר שלכם לבן או בכל צבע ניטראלי אחר, אז מומלץ לשלב פריט צבעוני כמו כרית או כסא בתוך החדר אשר מייד ייתן ניגוד לצבע הניטראלי של החדר וגם יבלוט החוצה בעיצוב של חדר השינה.

לסיכום: כאשר אתם מעצבים את חדר השינה שלכם תזכרו שהוא חדר המנוחה שלכם, הוא צריך להיות מרגיע, ולשדר לכם חום. חדר השינה הוא המקום אליו הולכים לישון, להירגע ולנוח ולכן העיצוב שאתם עושים צריכים לשקף את האווירה שאתם רוצים שהחדר ייתן לכם.

המאמר באדיבות הבית של עידה – חדרי שינה מעוצבים ועיצוב פנים לבית.

נגישות