זיפות הגג הוא חלק מתחזוקת הבית

הבית שלנו הוא מקום המבטיחים שלנו. כולנו אוהבים להיות בבית שלנו ולנוח לאחר שהתאמצנו כל היום בעבודה. כאשר גג הבית שלנו דולף או מלא בלחות תחושת הביטחון והנוחות שלנו בבית נפגעות. כולנו רוצים לחיות בבית בו יש גג איכותי וחזק מעל הראש שלנו. זיפות

זיפות ואיטם גג
זיפות ואיטם גג לפי התקנים המחמירים ביותר

הגג שלנו בזפת יכול לשפר את האיטום שלו ואת הביטחון שלו. כאשר אנחנו מזפתים את הגג שלנו אנחנו שומרים על איכות המבנה והופכים אותו למבנה שראוי למגורים. אף אחד לא רוצה לחיות בבית שהגג בו דולף ושבכל חורף יש בו הצפה בגלל מי הגשמים שזורמים לבית בגלל שהגג לא אטום בצורה טובה. כאשר אנחנו אוטמים את הגג אנחנו שומרים על עצמנו ועל הרכוש האישי שלנו.

זיפות גגות – זיפות גגות בטון שטוחים

לא כל גג ניתן לזפת או לאטום. יש שני סוגי גגות מרכזיים במבנים בארץ: גגות רעפים וגגות בטון. בעוד שגגות רעפים נאטמים באמצעות רעפי חרס, גגות בטון יש לאטום באמצעות ציפוי של זפת. את הגגות אוטמים באמצעות יריעות ביטומניות שמהווה חומר בידוד טוב שמונע רטיבות, לחות וחדירה של קרני השמש. את הגגות אוטמים על ידי מריחה של שכבות שונות של זפת על גביהן. איטום זה יכול להיות איכותי מאוד והוא יכול לשמור על איכות המבנה שלנו. מגורים בבית שהגג שלו לא אטום יכולים להיות סיוט מתמשך בקיץ ובחורף. בשביל שנוכל להרגיש בטוחים בבית שלנו אנחנו חייבים לדאוג שהגג שלו יהיה אטום כהלכה ובצורה איכותית.

זיפות גג בטון ע"י יריעות ביטומניות
זיפות גג בטון ע"י יריעות ביטומניות

זיפות גגות – נגד קרני השמש

זיפות גגות יכול לסייע לנו לשמור על הבית שלנו מפני השמש. הזפת היא חומר בידוד טוב מאוד, אולם בגלל הצבע השחור שלה היא מושכת חום רב מהשמש. בשביל שהזפת שבאמצעותה אנחנו אוטמים את גג הבית שלנו לא תגרום להתחממות יתר של הבית צובעים

איטום נגד קרני שמש
דוגמא לעבודת איטום גג נגד קרני שמש חזקים לאחר סיום.

אותה בסיד ובצבע לבן. הצבע הלבן לא מושך את קרני השמש וכך אנחנו יכולים ליהנות מיתרונות האיטום של הזפת ואנחנו מבטלים למעשה את החסרונות שלה. כאשר אנחנו רוצים לאטום הגג שלנו כדאי לנו לפנות לחברה מקצועית שתחום המומחיות שלו הוא איטום גגות. אוטם גגות מקצועי יוכל לאטום את הגג שלנו בצורה איכותית תוך זמן קצר. חשוב לאטום את הגג כי גג שלא נאטם כהלכה הוא גג שגשמי החורף יכולים לגרום לו לרטיבות, הצטברות של לחות ונזילות. כאשר אנחנו אוטמים את הגג שלנו אנחנו שומרים על איכות הנכס שלנו וגם על איכות החיים האישית שלנו.

נגישות