כשלקוח נכנס למשרד, הרושם הראשוני שהוא מקבל ממנו, יהיה בין הגורמים שישפיעו על החלטתו האם לעבוד עם המשרד או לפנות אל משרד אחר. זו אחת הסיבות שבגינה נרצה לתת למשרד שלנו עיצוב ייחודי, יוקרתי. בהמשך המאמר נציג עוד מספר סיבות מדוע נעדיף לבחור בעיצוב שכזה, אילו סגנונות עיצוב יש וכיצד הם משפיעים על הלקוח, וכיצד ניתן לעצב את המשרד באופן יוקרתי ומרשים.

נתחיל מהבסיס, אילו סגנונות עיצוב קיימים ומדוע נבחר בעיצוב יוקרתי דווקא. ובכן אנחנו יכולים לחלק את עולם העיצוב של המשרדים ל-4

עיצוב יוקרתי למשרד
עיצוב יוקרתי למשרד

סגנונות עיקריות. כאן המקום להעיר, יהיה מי שיציג את זה בחלוקה אחרת כמובן. סגנון הראשון הוא העיצוב הפשוט ביותר, משרד עם שולחן וארון, בלי יותר מדי קישוטים, בלי יותר מדי דברים. מצד אחד זה מאוד נוח לנו, מצד שני, מי שמגיע למקום, לא בהכרח ימצא אותו רציני ויתהה אם בכלל נכנסים אליו לקוחות.

הסגנון השני הוא העיצוב הביתי, דבר שמקובל היום בלא מעט מקומות. אביזרי קישוט שונים, תמונות ביתיות, ספות נוחות, הרבה צבעוניות, תחושה נעימה שגורמת ללקוח להרגיש שכאן זה הבית שלו. הסגנון השלישי הוא, המשרד הדחוס. אנחנו מכירים את זה אצל רואי חשבון ועורכי דין, הרבה קלסרים, הרבה ניירת, מי שנכנס למשרד יודע שכאן עובדים, אך לעיתים זה יגרום ללקוח לתהות, בינו לבין עצמו, עם כל כך הרבה לקוחות, מתי יהיה להם זמן בשבילי?

הסגנון הרביעי הוא הסגנון היוקרתי. זה סגנון של ספות עור יפות, תמונות אומנותיות ופסלים מרשימים, עציצים גדולים, חלונות גדולים עם נוף, דלתות זכוכית מרשימות, שולחנות עץ כבדים וגדולים (אובליים ולא מלבנים), כסאות מנהלים מפוארים, מרווחים בין מקום למקום, נישות מסודרות לכל דבר במשרד, תאורה נעימה לעין, פינת המתנה נעימה ללקוחות (רצוי עם מכונת קפה וטלוויזיה), חדר ישיבות מסודר ועוד. לקוח שיכנס למשרד כזה יגיד לעצמו "וואו, למשרד כזה אני רוצה להשתייך, זה המשרד שאני רוצה לעבוד איתו"

למה שנבחר בעיצוב יוקרתי למשרד

מלבד העובדה שנרצה לגרום ללקוח להרגיש שייך ולרצות לעבוד איתנו, יש שתי סיבות נוספות מדוע נבחר בעיצוב יוקרתי למשרד, הסיבה הראשונה, בסופו של דבר, מירב היום שלנו נעבור במשרד, לכן נרצה שהוא יהיה נוח ונוכל לבלות בו את הזמן בנעימים. הסיבה השנייה, הנראות של המשרד משפיעה גם על השם שלו. אם לקוחות, עובדים, ספקים, יספרו שיש לנו משרד יוקרתי, זה יצור תחושה שגם החברה היא כזו, אם הדיבור יהיה שהמשרד שלנו לא ראוי ולא יפה, אז זה גם השם שיצא לחברה שלנו.

בשביל ליהנות מעיצוב יוקרתי, אנחנו צריכים להשקיע כסף מן הסתם, אך עם עבודה נכונה עם מעצב איכותי ומקצועי, אנחנו נוכל ליהנות מעיצוב יוקרתי ברמה גבוהה, שיתאים לצרכים ולאופי החברה שלנו, ויגרום לכל לקוח שיכנס בשערי המשרד לרצות לעבוד איתנו.

המאמר נכתב בשיתוף עם החממה – המקום לעיצוב הבית

נגישות