שיפוצים בבית – למה כדאי דווקא בתקופת הקיץ

אם אתם מתכננים שיפוץ משמעותי או אף קטן ביותר ואתם רק דוחים ודוחים אותו מחוסר ידיעה מתי רצוי לבצע שיפוצים בבית, אז המאמר הזה בשבילכם. לרוב במדינה שלנו, העונות הם מאוד הפכפכות, בחורף יום אחד יכול להיות גשם ולאחר מכן יום שטוף שמש לוהטת, לכן שיפוץ הבית לפני העציובחשוב מאוד לבחור את העונה שבה יש סיכוי הכי נמוך למזג אוויר תזיזיתי שיכול למנוע עבודה ולהקפיא את התקדמות השיפוץ. בישראל עונה זו היא לחלוטין הקיץ, קיץ מהווה פתרון נהדר לזמן שיפוצים איכותי וטוב שיכול לתרום לסיום השיפוץ באופן זריז וללא התמודדות עם מצבים אשר יכולים למנוע התקדמות בשיפוץ, כמו גשם וסערות חזקות. נכון שבקיץ חם בצורה חזקה ויש ימים שיש שרב ורוח חמה, אך זה עדיף מהחורף, בו יש ימים שיש גשם זלעפות אשר יכול למנוע תעסוקה של שבוע וגם לפעמים גורם לנזק בשיפוץ וצורך להתחיל הכל מהתחלה. סיבה נוספת היא שלרוב אנשים מאוד אדישים בנושאים כמו שיפוצים, הם מעדיפים לדחות את זה כמה שיותר ולבסוף הם מוצאים עצמם בחורף עם טפטוף מהתקרה בגלל שהם דחו את האטימה מהקיץ ולכן כעת הם מחפשים בין הנרות איש מקצוע אשר מוכן לעזוב הכל ולבוא אליהם לשיפוץ שלוקח שבועות. בכדי שלא תגיעו למצב הזה, שאתם מחפשים איש מקצוע ולא מוצאים כי אנשים רבים נזכרים שהם חייבים שיפוץ, בצעו את השיפוצים מראש ותכננו את הזמנים נכון וכך תמנעו מצבים לא נעימים.

עבודות גבס ואיטום

גבס הוא חומר מאוד גמיש לשימוש ואין איש מצקוע שלא אוהב להשתמש בו, הוא קל מאוד, ניתן לעשות איתו כל מה שרוצים ואין דבר שאי אפשר ליצור בעזרתו, אך לגבס גם מספר חסרונות מוחצים, הוא חלש מאוד מפני מים, עד כדי כך שמספר טיפות יכולות להיות קטלניות ולהרוס אותו עד ליסוד. בכדי למנוע מצב כזה, רצוי מאוד לבצע איטום כללי לדירה או לבית בכל פעם שאתם בוחרים בגבס כחומר גלם, וכך תמנעו בזבוז של סכומי כסף רבים על תיקון עבודות הגבס היפות שלכם.

חשיבות הריסוס בקיץ

אם אתם כבר משפצים את ביתכם בקיץ, ואתם רוצים להבטיח הנאה מקסימלית מהתוצר החדש שלכם בלי מזיקים שיכולים להרוס לכם את הכיף, נצלו את ההזדמנות וישר לאחר השיפוץ, בצעו ניקיון יסודי של כל הבית וקראו למדביר שירסס לכם את הבית מפני חרקים, וכך תמנעו מפגש עם יצורים שאתם מעדיפים לא לפגוש ביום יום.

נגישות