שילוב הארון כחלק מעיצוב החדר

ריהוט איכותי ומעוצב הוא אולי הדבר שמשפיע יותר מכל על האווירה של הבית. בחירה ברהיטים לא נכונים ולא מתאימים יכולה ליצור הרגשה לא נוחה. לעומת זאת, בחירה נכונה בפריטי ריהוט נכונים ובארונות מותאמים תיקח את עיצוב הבית לגבהים חדשים. בשורות הבאות נראה כיצד ניתן לבצע שילוב נכון של הארון, כחלק מעיצוב החדר.

שילוב הארון כחלק מעיצוב החדר

דלתות עם סטייל

כל ארון צריך להיות פונקציונאלי ומתאים לצרכי האחסון המשפחתיים או האישיים. עם זאת, מבחינה עיצובית יש לתת את הדעת לא לחלק הפנימי, הנסתר, אלא לחלק החיצוני, הגלוי לעין. במיוחד, נכון להקפיד בבחירה של דגם עם דלתות שיוצרות את האווירה שמחפשים. ארונות הזזה, למשל, חשובים מאוד ליצירת מראה של חדר מודרני, מרווח יותר. כאשר אין עודף של ידיות ופרזול, כאשר הפתיחה נעשית בהחלקה על גבי מסילה, מקבלים תחושה של עיצוב מודרני, של המאה העשרים ואחת.

חשוב לשים לב שיש גם ארונות שאינם ארונות הזזה אך יש להם ייחוד ויכולת להפוך את החדר לעדכני. הדבר החשוב הוא שיהיו אלו דלתות עם סטייל, עם גימור משכנע, עם גוון שתואם את צבעי הקיר והבית. יש דגמים בעיצוב אפוקסי, סגנונות אירופאיים עדינים וכן דלתות עם חיתוכים מינימליסטיים, שונים מאוד מהמראה הכבד של חדרים מיושנים.

חדרים קטנים – ארונות גבוהים!

כאשר מדובר בארונות שמיועדים לבתים קטנים או למיקום בתוך חדרים קטנים, חשוב מאוד לבחור עיצוב גבוה, מוארך. בצורה כזאת, יוצרים אשליה חשובה של חדר גדול יותר. כך, גם מנצלים נכון את החלל הפנימי.

אגב, כאשר הארון הנבחר הוא בהיר, העיצוב של החדר נראה מואר יותר. כאשר מעדיפים צבעים כהים יותר, חלקם במראה יוקרתי, כדאי לדאוג לתאורה חזקה יותר ולגופי תאורה תואמים.

ייצור לפי מידה

ישנם אנשים שאוהבים להרגיש יותר מיוחדים. אנשים כאלה משקיעים יותר בבחירה של פריטים שונים לבית, עם עיצובים מיוחדים. עבור אנשים כאלה יהיה נכון לבחון לא רק ארונות בדגמים מוכנים מראש. ארונות בייצור אישי, על פי הזמנה, יכולים ליצור את המראה הביתי המדויק שאליו חותרים.

לסיום, נציין עוד כמה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  • בחדרי אמבטיה יש לשלב נכון בין ארון לבין סוג הכיור.
  • בחדרים מסוימים ניתן לסגור נישת ארון, כך שהאווירה בחדר תהיה זורמת יותר ונכונה יותר.
  • בבתים מסוימים כדאי ללכת על קו אחיד. עם זאת, ישנם כאלה שמעדיפים להעניק לכל חדר קו עיצובי משלו.

המאמר נכתב באדיבות ארונא ייצור ארונות הזזה

נגישות