צעד אחרון לפני הכניסה לבית

לא דומה ניקיון ופוליש לפני כניסת דיירים לבית חדש כמו אותן פעולות לאחר שיפוץ הבית טרם כניסת דייריו. יש פעולות רבות דומות ואף זהות אולם ניקיון ופוליש לאחר שיפוץ מחייבים לא פעם שימוש באמצעים, בשיטות ובחומרי ניקוי ייעודיים להסרת כתמים. כמו כן עשוי להיתבע מאמץ מיוחד לסילוק פסולת, אשפה ושאריות חומרים המסכנים את כל מי שנמצא בסביבת הבית.

פוליש וניקיון לבית

שימוש בחומרים שונים לבניית הבית בכלל ולשיפוצו בפרט כרוך בהכרח ביצירת לכלוך, אשר חלקו עלול להידבק לקירות, לרהיטים ולרצפה. הסרתם מחייבת שימוש מושכל וזהיר בכלים ובחומרים על מנת להימנע מגרימת נזק.

בחירת חברה מקצועית

אם אתם לא בטוחים כי אתם מסוגלים לאתר ספקי שירות שרלטנים המתחזים לאנשי מקצוע במצג שווא, אל תהססו לבקש סיוע ממי מחבריכם שיוכל להיטיב לתהות על קנקנם של מציעי השירות ולוודא האם מדובר בחברה מקצועית ואמינה(לדוגמא: מרכז הפוליש והניקיון) או במתחזים. חשוב לערוך סקר שוק, לבקש המלצות, לשאול כל שאלה שנראית לכם חשובה ורלוונטית ולקבל תשובה שמניחה את דעתכם. אל תקלו ראש בחשיבות המקצועיות של חברת הניקיון. לבחירה מוטעית עלולה להיות השפעה והשלכה ישירה על מראהו של הבית לאחר הניקיון.

חשיבותה של הדברה

הדברה חיונית ביותר במיוחד לאחר שיפוץ, אשר במהלכו עלולה להיווצר ולהתגבר נוכחותם של מזיקים שונים המתרבים על מצע האבק והלכלוך הנוצרים במהלך השיפוץ. הדברה מהווה ערובה לסילוק מפגע פוטנציאלי בלתי מבוטל. מומלץ להעדיף הדברה ירוקה, שלא נעשה בה שימוש בחומרים כימיים רעילים ומסוכנים.

פוליש מבריק

ודאי תרצו להיכנס לבית חדש או משופץ לאחר ביצוע פוליש. בין אם יש בביתכם מרצפות טרצו, סומסום, שיש, ומשטח עשוי PVC פוליש יחדש, ילטש וירענן את מראהו וממילא גם יעצים את האפקט שהוא ייצור. חברת ניקיון המתמחה בפוליש תבצע את העבודה באמצעות מכונה מיוחדת שמחדירה שכבה את חומר ייעודי וייחודי אל המרצפות, ולאחר קרצוף וניקיון יושב לה הברק המקורי. מדובר במלאכה שמתבצעת על ידי אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים,שברשותה חומרים איכותיים העומדים בתקנים המחייבים.

רגע לפני החתימה

לפני חתימה על החוזה עם חברת הניקיון חשוב לוודא כי כל מה שחשוב לכם ייכלל בחוזה, לרבות ניקיון חדר במדרגות והכניסה לבית. חשוב לוודא כי יש אחריות על העבודה, כי העובדים מבוטחים, כי העבודה תתבצע בתוך מסגרת זמן שתיקבע ותוסכם על ידי שני הצדדים. אל תחתמו על חוזה לפני ביקור של נציג מטעם החברה בביתכם לפני וכתנאי לבחירה בחברה. איש מקצוע שרואה את המתחם יכול להתרשם איזה ציוד יידרש לניקיון, מה הם החומרים השונים שמהם מורכבת התכולה בבית ושיש לנקותם, מה משך הזמן המשוער ועוד. טוב מראה עיניים, ובהקשר זה הוא נדרש וחיוני.

נגישות