הכל על ליטוש מרצפות לאחר שיפוץ

רובנו מכירים את המקרה בו הדירה מגיעה למצב בו אין מנוס משיפוץ מקיף, בין אם מדובר בכל הדירה ובין אם בחדר בודד, השיפוץ משאיר עקבותיו. כתלות בשימוש החדר ובאופי השיפוץ עצמו, הרצפה תתלכלך בצורה אשר חופפת לו, כלומר הרצפה תתלכלך מצבע, דבק מגע, בטון ואף אולי חלודה, בכל אופן, השיפוץ יראה בדיעבד. לעתים יהיה ניתן לבצע שטיפה יסודית ומרבית הלכלוך יוסר, אך במידה והרצפה הייתה במצב בינוני לפני השיפוץ, די ברור כי הניקיון לא יעזור.

פתרונות מלוטשים

לבעיה זו ישנן שני פתרונות יעילים, הראשון הינו ביצוע החלפה מלאה של הרצפה, בין אם זאת רצפת עץ או אבן, לבצע החלפה מלאה וחידוש, אשר ניתן או לרצף מחדש על הריצוף הקיים, או לבצע הסרה של הרצפה הקודמת ולבצע הרכבה מחדש של ריצוף חדש. פתרון זה, אף שהינו אינטואיטיבי, אינו בהכרח הפתרון היעיל, וזאת מכיוון שפתרון זה דורש זמן רב, עבודה דרשנית ואף לא מעט כסף, לשם כך ישנו פתרון שני, אלגנטי ואפקטיבי הרבה יותר וזהו ליטוש רצפה.

מהו ליטוש מרצפות?

ליטוש מרצפות ישנות כולל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות אשר יכולות להחזיר את הברק לרצפה ולחדש את הבלטות מבלי לבצע החלפה מלאה של הרצפה, כל זאת במחירים אשר ניתן להרשות ואם הנכם מקבלים שרות מחברה מקצועית ומנוסה ניתן לסיים אפילו שלושה חדרים בינוניים במהלך יום עבודה אחד.

 

ישנם כמה סוגים של ליטושי רצפה אשר מתאימים למגוון רחב של תפקידים:

ליטוש בבד שמיר

זהו הליטוש הכי פחות אגרסיבי, ליטוש אשר מתמקד בעיקר על הסרת לכלוכים קשים מהרצפה כגון: צבע יבש, חלק מדבקי המגע הקיימים בשוק ואף כתמים שונים שקשה להסירם ידנית.

ליטוש יהלום

זהו ליטוש מעט יותר אגרסיבי, אשר מוריד שכבה קטנה מאד מגובה הממרצפות ובכך מאפשר הסרה קלה ויעילה של כתמי חלודה. בנוסף בעקבות העובדה כי ליטוש זה מסיר שכבת אבן, נחשפת שכבה חדשה אשר מקנה לרצפה את המראה החדש.

ליטוש באבן יהלום (ליטוש בשבע אבנים)

ליטוש זה הינו הליטוש החזק ביותר, ליטוש זה מסיר שכבה גדולה יותר מגובה הרצפה ובכך יכול להסיר את כל הלכלוכים הבעייתיים ביותר הקיימים, בנוסף ליטוש זה מאפשר לכם לבצע יישור רצפה כללי וגם כן חושף אבן חדשה.

ומה עושים כשמסיימים

לאחר ליטושי היהלום או ליטוש באבן יהלום, ניתן למרוח את הרצפה בשכבת לק קריסטל אשר יעניק את הברק המחודש לרצפה ובכך הרצפה תראה חדשה לכל דבר. ליטושים למיניהם הנם פתרון יעיל, זול ומהיר על מנת להעניק מראה מבריק ונקי יותר לרצפה לאחר שיפוץ או באופן כללי במידה וברצונכם לחדש את רצפתכם ללא הצורך ברכישת ריצוף חדש.

נגישות