קרמיקה למטבח בעיצוב אישי

עיצוב המטבח הוא ללא ספק גולת הכותרת בכל בית ונראה כי אנשים רבים במהלך שיפוץ הבית מקדישים תשומת לב רבה בתכנון ועיצוב המטבח. מגוון הרב של האביזרים והחומרים איתם ניתן לאבזר את המטבח, הם רבים ומגוונים ונראה כי לעיתים הבחירה הינה קשה, אם זה בבחירת שיש, ארונות מטבח, קרמיקה למטבח בעיצוב אישי, ברזים, כיורים, חיפויי קיר ועוד. למעשה, ניתן לראות כי אנשים רבים נעזרים באנשי מקצוע רבים, כמו אדריכלים ומעצבי פנים, על מנת שהם יעצבו להם גם מטבח מעוצב בקפידה, אך בד בבד שיהיה פרקטי מבחינת השימוש באביזרים רבים וכמובן גישה נוחה לכלים ואביזרי בישול ואפייה שהם המטרה הראשית של תכנון המטבח.

ceramics

מהו קרמיקה בעיצוב אישי?

כאשר מדברים על עיצוב אישי, למעשה מדברים על קרמיקה המעוצבת באופן אישי למטבח שלכם, אם זה מבחינת גודל האריחים, הצבעים שהנכם בוחרים, הדוגמא ועוד. למעשה האופציות בקרמיקה למטבח הן – רכישת קרמיקה המוצעת בחנויות שונות, או לרכוש בהתאמה אישית לפי אופי וסגנון המטבח שלכם. על מנת להתאים בקפידה את הקרמיקה הן כחיפוי לקיר והן כריצוף, עליכם למצוא את הגוון המתאים ביותר לאופי וסגנון המטבח שלכם, על מנת שאלה ישתלבו היטב בחלל ולא יראו כמו עוד פריט שאינו קשור.

סוגי אריחים של קרמיקה למטבח

קרמיקה למטבח, מגיעה בדמות אריחים המסודרים בקפידה בערמה ועטופים היטב, כדי שחלילה לא ישברו. ישנם גדלים שונים של אריחים, החל החל מאריחים קטנים של במידות 10*10 ועד אריחים גדולים מאוד המגיעים במידות 80*80. קרמיקה למטבח היא למעשה פריט חובה, מכיוון שאי חיפוי קיר במטבח, בעיקר במקומות הקרובים למים, יכולים להכתים את הקיר וליצור פטריות עובש ומיני מזהמים אחרים שיהרסו את הקיר במטבח. אם כך, חשוב לבחור בקרמיקה איכותית, כזאת העומדת בפני שחיקה והיא עמידה ואטומה לחדירת מים ולחות. חשוב לציין כי בחירה איכותית של קרמיקה חזקה העשויה מחומרים איכותיים, תחזיק לכם לאורך שנים רבות ואף תהיה קלה ביותר לניקוי, כך שתוכלו להעביר עליה סמרטוט והיא תראה נוצצת ממש כמו חדשה.

נגישות