מעצבים חדר שינה נוח ואינטימי

הבית שלנו הוא במובנים רבים מקדשנו – המקום הפרטי והאישי שלנו בו אנו יכולים לעצב את הכל כראות עינינו, וליצור אווירה המתאימה בדיוק לנו.

חדר שינה נוח ואינטימי

בין חללי הבית ישנם חדרים שונים בעלי אופי שונה, כאשר לכל אחד ואחת מאיתנו חשוב יותר חדר זה או אחר. עבור מרבית האנשים, גברים ונשים כאחד, החדר האישי והאינטימי ביותר הוא חדר השינה כמובן. בחדר זה אנו מבלים הכי הרבה שעות מדי לילה, וזהו גם המקום האינטימי והפרטי ביותר עבור אלו בינינו החיים בזוג.

לכן, עיצוב חדר השינה הוא עניין עליו שווה להתעכב, ולהקדיש לו יותר זמן ומחשבה מאשר כל אזור אחר בבית. עיצוב חדר שינה באווירה אינטימית, נוחה ונעימה הוא הבסיס על מנת שבאמת "נרגיש בבית" כאשר אנחנו בבית שלנו.

מהשטיח שעל הרצפה ועד הוילון לחלון – לכל פריט חשיבות רבה

על מנת לעצב וליצור חדר שינה המרגיש נינוח ואינטימי, חשוב לתת את הדעת לכל פריט ופריט שאנו בוחרים. כאשר מדובר בחדר השינה, בו אנו נחים ונרגעים לאחר כל יום עמוס ומעייף, לכל פריט קטן חשיבות עצומה.

לכן יש להקדיש מחשבה לכל פריט ופריט שאנו בוחרים במסגרת עיצוב חדר השינה. השטיח שעל הרצפה, השידה עליה מונחת הטלוויזיה, מתלה הבגדים ואפילו הוילון לחלון – לכל פריט ופריט חשיבות רבה לאווירה הכללית הנוצרת בחדר השינה, ולכן נרצה להתאים את מרבית הפריטים מבחינת צבע ואווירה.

אנשים רבים מעדיפים שימוש בעץ בחדר השינה (פרקט על הרצפה, רהיטים מעץ וכד') שכן עץ יוצר תחושה נעימה ורגועה יחסית. במידה ואתם הולכים על עיצוב הכולל פריטים מעץ, חשוב לדאוג להתאים את יתר הפריטים, גם אלו אשר אינם עשויים מעץ, כך שלא ייווצר קונטרסט חד מדי בין מה שמעץ לבין מה שלא.

מזרונים איכותיים ונוחות מקסימאלית – לא רק המראה קובע

כמובן שלא רק האסתטיקה משחקת תפקיד חשוב בעיצוב חדר השינה – הנוחות היא גם פקטור, חשוב אולי אף יותר מכל דבר אחר. כאמור, חדר השינה הוא המקום בו אנו נרגעים, נחים ונהנים בבית, ולכן חשוב שחדר זה יעוצב בצורה הנוחה ביותר שיכולה להיות.

עיצוב נוח מתחיל כמובן מתכנון חדר השינה (גודל החדר עצמו, מיקום כל פריט וכד'), אך הוא בא לכדי ביטוי גם בסוג האביזרים השונים שאנו רוכשים לחדר זה. אחת הדוגמאות הטובות ביותר בהקשר זה היא המיטה וסוג המזרון שאנו קונים – מדובר באביזר התומך בגוף שלנו במשך שש עד שמונה שעות מדי יום (או לילה…) וקובע המון בכל הנוגע לתפקוד היומיומי שלנו ולרמת העייפות המצטברת שלנו. לכן חשוב לא לחשוב פעמיים ולפנות למחלקת המזרונים האיכותיים והטובים ביותר.

בדיוק כפי שחשוב ללכת על מזרונים איכותיים וטובים, כך רצוי שגם פריטי הריהוט והאבזור האחרים בחדר השינה יהיו הטובים והאיכותיים ביותר. אם אתם מחפשים לחסוך בעיצוב הבית, עשו זאת בכל חדר אחר מלבד לחדר השינה. שם, רצוי שתרגישו הכי נעים ונוח שרק ניתן.

המאמר נכתב באדיבות קינג דיויד מזרונים

נגישות