עיצוב ותכנון חדר אמבטיה ע"י מעצב פנים

מדי פעם אנו חשים בצורך לשנות את עיצוב חדר האמבטיה ויכולים לבצע זאת במסגרת שיפוץ כללי ומקיף בבית או כפרויקט בפני עצמו

חדר אמבטיה מעוצב
חדר אמבטיה מעוצב

לשיפוץ של חדר הרחצה בלבד. חדר האמבטיה נועד להעניק לנו רגעים של שלווה ומרגוע אחרי יום עבודה, בבוקר מוקדם ובכל זמן אחר. בחדר האמבטיה אנו יכולים להקפיד על ההיגיינה, להתרחץ פעם או פעמיים ביום ולעמוד מול המראה על מנת למרוח קרמים, לעצב את השיער ולדאוג לנושא הטיפוח והאסתטיקה שלנו. עם זאת כדי לעצב את חדר האמבטיה ועל מנת לתכנן אותו היטב בהתאמה מלאה לצרכים שלנו ומחומרי גלם איכותיים מומלץ לפנות למעצב פנים מוכשר ומנוסה.

מאפייני הלקוח והשימוש בחדר הרחצה

מעצב פנים ניגש למלאכת עיצוב ותכנון חדר האמבטיה לאחר פגישה עם הלקוח והבנת צרכיו ודרישותיו. עליו לאבחן במדויק את מאפייני הלקוח ודרכי השימוש שלו בחדר הרחצה. כך לדוגמה חשוב לדעת מראש האם הלקוח זקוק למקלחון או שניתן להסתפק רק באמבטיה, האם במקום אמבטיה להתקין ג'קוזי, איזה פתרונות אחסון נדרשים ללקוח, תאורה בחדר הרחצה ועוד. כמו כן, יש לתכנן את חדר האמבטיה בהתאם למגבלות שטח החדר ולפי מידותיו המדויקות. יש לזכור כי ישנם חדרי האמבטיה קטנים ולכן מעצב הפנים נדרש לפתרונות יצירתיים כדי לספק ללקוח חדר רחצה מושלם עם אווירה יוקרתית ונעימה כמו בספא מפואר.

תכנון מקצועי של חדר האמבטיה

תכנון חדר אמבטיה דורש ידע רב וניסיון עשיר. יש לקבוע היכן ימוקם כל פריט, מהו שטח הריצוף הפנוי, כאשר הכלל המנחה הוא להשאיר כמה שיותר מקום כדי ליצור אווירה נעימה יותר ותחושה של חדר רחצה גדול ומרווח. אגב, בדיוק מסיבה זו נהוג להציב את המקלחון הרחק מהדלת ובפינה כדי לתפוס כמה שפחות נפח בחדר וכדי להותיר מרווח ומעבר נוח. כמו כן, יש להחליט היכן למקם את הכלים הסניטריים ואיזה ברזים לאמבטיה ולכיור להתקין, חשוב להחליט מראש האם להגדיל את החלון בחדר האמבטיה לכניסת אור ולאוורור יעיל וכדומה.

יש לזכור כי על מעצב הפנים להתחשב במגבלות החדר ועליו לבדוק היכן נמצאת תשתית החשמל והאינסטלציה כדי לתכנן נכון ובאופן יעיל את חדר הרחצה. כיום ישנם פתרונות חדשים בתחום עיצוב חדרי אמבטיה ועל מעצב הפנים לקבל החלטות רבות בנוגע לחומרי הגלם, סגנון העיצוב המתאים לצרכי הלקוח ותואם לטעמו האישי )גוונים, אריחי קרמיקה, ריצוף, כלים סניטריים וכו') ואיזה מתקנים ופריטים נוספים להתקין בחדר כמו מתקן לחימום מגבות, תאורה מחמיאה וחזקה מספיק ועוד.

באדיבות חברת אורגל ברזים לאמבטיה ואביזרי סניטציה איכותיים.

נגישות