עיצוב הבית באמצעות רהיטים ואביזרים משלימים

עיצוב בית הוא תחום שתפס תאוצה רבה בשנים האחרונות ונראה כי אנשים רבים מאבזרים את ביתם או מבצעים שיפוצים שונים על מנת לזכות בבית מזמין ומרשים, כזה שכיף לחזור אליו לאחר יום עבודה או לארח חברים ובני משפחה.

על מנת למקסם את נראות הבית, חשוב לשים דגש דווקא על בחירת רהיטים יוקרתיים ומעוצבים לבית, הרי הם הפריטים הדומיננטיים בחלל שיכולים לשנות אותו מקצה לקצה. לכן, בעת עיצוב הבית, חשוב להכיר את הרהיטים והאביזרים החדשניים בשוק ולבחור סגנון עיצוב איתו תלכו לאורך כל הדרך ופשוט לצאת למסע רכישת רהיטים ואביזרים שיקנו לכם בית מעוצב ומרשים בדיוק כמו בקטלוגים שונים של עיצוב הבית.

luxury-furniture

על מה חשוב לשים דגש בעת עיצוב הבית:

בחירת רהיטים יוקרתיים

בחירת רהיטים, מתחילה בבחירה איכותית, אך מהו רהיט יוקרתי? ישנם כאלו שיגידו שיוקרה נמדדת במחיר הרהיט, אך ישנם כאלו שיגידו שהוא נמדד באיכות החומרים ובגימור המדויק. כמובן שהכל בסופו של דבר עניין של טעם וסגנון וגם גם של תקציב, מה שבטוח, חשוב שאלו יהיו רהיטים אופנתיים, עם גימור מדויק וחשוב גם שיהיו עשויים מחומרים איכותיים על מנת שתוכלו ליהנות מהרהיטים לאורך שנים רבות.

אביזרים משלימים

כאשר מדברים על אביזרים, נראה כי יש לא מעט מהם, אך האלמנט הבולט בכל חלל הוא לא פחות מאשר – הווילון. בכל חלל הפריט הדומיננטי בו הוא הווילון, הרי הוא מעניק לכל חלל בבית מסגרת מיוחדת וגם מאפשר לנו ליהנות מפרטיות, מהגנה מפני השמש ובכלל למסגר לנו את החלל בצורה יוקרתית.

בשל החשיבות הרבה של וילונות בחלל, חשוב לבחור אותן בקפידה על פי עיצוב וסגנון החלל, כך שהם יצרו סינרגיה מושלמת בין יתר האלמנטים בחלל. אם תקפידו לבחור היטב את הווילונות, דעו כי תוכלו לחסוך כסף רב בעת שיפוץ הבית, הרי הם יכולים להסתיר את החלונות, כך שלא תזדקקו להחליף אותם.

פרטי נוי

פרטי נוי מוסיפים המון לכל חלל, אך רק אם הם בטוב טעם. ריבוי פרטי נוי בחלל אחד יכול לגרוע, הרי לא סתם נאמר – "כל המוסיף גורע". לכן, בעת בחירת פרטי נוי, חשוב להיות ממוקדים וזהירים על מנת שלא להעמיס על החלל.

לדוגמא – אם רכשתם תמונה יפה גדולה לחלל הסלון, תנו לה תשומת לב משלה ואל תוסיפו פריטי נוי נוספים שיגנבו את ההצגה של התמונה. כמובן שכך הלאה לגבי יתר פרטי הנוי שתרצו להוסיף לכל חלל וחדר בבית.

לסיכום

עיצוב בית הוא ללא ספק הזדמנות נהדרת לשפר לכם את השהות בבית, אך כמובן שיש לבצע זאת בטוב טעם ולהיעזר בבעלי מקצוע שיוכלו להעניק לכם טיפים טובים כמו – מעצבי פנים והום סטיילינג, מעצבי וילונות או מתפרות, שיפוצניקים ועוד.

נכתב באדיבות סטודיו קצב – ריהוט יוקרתי לעיצוב הבית

נגישות