עיצוב מטבח פורמייקה

אם בעבר פורמייקה נחשבה למוצר לא ממש מרשים מבחינה ויזואלית, הרי כיום חל שינוי. בשנות השישים והשבעים בזמנים בהם היה נהוג להבחין בחומר מסוג זה במטבחים השונים הטכנולוגיה עוד לא הייתה בשיאה ולכן העיצוב נראה פחות מרשים.

בשנים האחרונות בעקבות השינוי שחל בתחום ניתן לראות לא מעט מטבחים המתאפיינים בצבעים שונים שלא ממש מזכירים את הצבעים מתקופת שנות השבעים. כיום ניתן להבחין בחומר איכותי ואף עמיד יותר.

kitchen-351094_640

שילוב של אסתטיקה ופרקטיות

הפיכת המטבח למקום בו כולם מתרכזים הביאה לכך כי רבים מוצאים את עצמם משקיעים מחשבה רבה בתחום עיצוב המטבח. נכון, אולי אתם לא מגיעים לרמת הבישול של השף חיים כהן, אבל עדיין מטבח יפה עושה חשק לבשל.

בעת עיצוב המטבח יש להביא בחשבון מספר נקודות התייחסות לאסתטיקה והפרקטיות.  מכאן, חשוב מאד להתייעץ עם מעצב מטבחים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה וליהנות ממנה לאורך זמן רב תוך שילוב של אסתטיקה ופרקטיות.

מהי פורמייקה?

פורמייקה זהו שמו של מוצר אשר יוצר בטכניקה מיוחדת של כבישת שכבות נייר אשר היו טבולות בשרף סינטטי בטמפרטורה גבוהה.

שלל אפשרויות עיצוב

כפי שהזכרנו בתחילה, היום ניתן לראות שלל אפשרויות עיצוב החל ממטבח קלאסי ועד למטבח מודרני  המשלב את כל מה שחדש בתחום עיצוב מטבחים. אחד הדגשים החשובים ביותר בעת העבודה זה לשכור את שירותיו של מעצב מטבחים מקצועי על מנת להיות שבעי רצון מהתוצאה.  חשוב לשכור את שירותיו של איש מקצוע בעל ניסיון וידע רב בתחום אשר יש ביכולתו לעצב מטבח הנראה כמו עץ מלא.

קל לתחזוקה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בעת עיצוב המטבח הוא קלות תחזוקה. מדובר בחומר קל לניקוי אשר לא נשחק לעיתים קרובות.

מגוון אפשרויות עיצוב של מטבחי פורמייקה – רק תבחרו

אז לאחר שבחרתם את מעצב המטבחים הטוב ביותר, הגיע הזמן לעדכן אתכם בכל החדש בתחום. כיום ניתן לעצב את המטבחים העשויים מהחומר הנ"ל בדרכים שונות התורמות לעיצוב המטבח.

  • חזות דמוי עץ: כיום ניתן למצוא פורמייקות המזכירות במראה עץ טבעי בגוונים שונים ובעיצובים שונים. במידה ואתם מעוניינים ביצירת המראה הכפרי הרי ניתן לבחור באופציה הנ"ל וליהנות ממראה חמים ונעים.
  • הדפסים דיגיטליים: במידה ואתם מעוניינים להתקדם הלאה הרי אתם יכולים לבחור הדפסים דיגיטליים כאשר התוצאה שתתקבל היא מטבח מודרני. השילוב של ההדפסים יאפשר לכם קבלת מראה מודרני אשר יצור עניין רב בחלל המטבח שלכם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות.
  • צבע אחיד: אופציה נוספת העומדת לבחירתכם היא לבחור צבע אחיד כאשר בחירת הגוון תשפיע כמובן על עיצוב המטבח. כך למשל אם אתם רוצים מטבח בצבעי שחור לבן תוך שילוב של הבזקי צבע הרי באמצעות פורמייקות ניתן לקבל את המראה הרצוי.

 

המאמר באדיבות אגר פורמייקה

נגישות