עבודות גבס בתהליך שיפוץ דירה כללי

מתכננים לעשות מייקאובר לדירה? רוצים לשנות את האווירה לגמרי ולעשות משהו שיגרום לכם לאהוב אותה מחדש? מה שאתם זקוקים לו הוא קבלן שיפוצים איכותי ומיומן אשר עובד עם צוות מקצועי. שיפוצניק שעובד לבדו לא יספיק למטרה זו. כמובן שאפשר לבחור כל בעל מקצוע בנפרד למטרה זו, אבל זוהי טרחה גדולה מאוד וסביר להניח גם שהיא תעלה לכם הרבה יותר. לכן מומלץ לבחור בקבלן שיש בצוות שלו את כל בעלי המקצוע כולל מעצבת פנים. אחד המומחים החשובים ביותר בצוות שלו, הוא מומחה לעבודות גבס. בעזרת החומר אפשר להוסיף עיצובים נהדרים לבית כמו גם למצוא פתרונות לבעיות שונות. להלן כמה טיפים בנושא.

פתרון אלגנטי להסתרת גופי תאורה

ישנם אנשים שאוהבים גופי תאורה מרשימים בעוד שאחרים מעדיפים ספוטים צנועים במקומות שונים בסלון או במטבח על מנת לקבל אור אינטימי יוצר. הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאה אלגנטית היא בעזרת עבודות גבס בתהליך שיפוץ דירה כללי. אפשר לעשות זאת ע"י הנמחות גבס ובתוכן לשקע את הספוטים כך שהם יראו כחלק בלתי נפרד מהתקרה. כמו כן, אם אתם מעוניינים להסיר את המסילה של הווילון, הרגתם 2 ציפורים במכה אחת בעזרת עבודות הגבס. הספוטים יכולים להאיר על הווילון ולהוסיף המון לסגנון העיצובי.

ארונות מטבח

 עבודות גבס לטלוויזיה

כל מי שרוכש פלזמה חושב האם כדאי להשאיר אותה עם רגלית על שידה או להצמיד אותה לקיר. גם אתם מתלבטים? הרשו לנו להמליץ לכם על משהו אחר. לנו יש פתרון שלישי. הטמיעו אותה בקיר בעזרת עבודות גבס. כך היא תראה כחלק משוקע או בלתי נפרד מהקיר. באותה נישת גבס אפשר להוסיף מדפים, לשלב רמקולים ולמקם פרטי עיצוב כמו כדים, פמוטים ועוד.

אודות היופי שבעיצוב

עיצוב דירות סטודיו

יש לכם דירת סטודיו, או דירה עם סלון ענק ומטבח בקצה ואתם מתקשים להשיג שוכר? הבעיה נעוצה במבנה וסידור לא נכון של המרחב. בעזרת לוחות גבס אפשר להפריד בין חללים. לא חייבים להפריד אותו בעזרת קירות גבס. ניתן לעשות זאת בעזרת חצי קיר. למשל חצי קיר שהוא מעיין בר. אפשר לעשות זאת גם ע"י עבודות אשר יוצרות מעין מדפים. חלל גדול מידי אם מטבח בקצהו יכול לתת הרגשה של מחסן או מוסך ולכן הוא לא יהיה נעים לשהייה. התייעצו עם מעצבת פנים לגבי תיחום החללים בצורה נכונה ויעילה.

סגנונת שונים למערכות ישיבה

גלריות בחללים עם תקרות גבוהות

הנכס שלהם הוא בעל תקרות גבוהות ואתם חושבים איך לנצל זאת בצורה חכמה? הפתרון המושלם הוא גלריות ברזל. אפשר ליצור פלטפורמה עם ריצוף מעץ וליצור מעיין קומת ביניים אשר נועדה למנוחה. כמו כן, אפשר ליצור על גלריות הברזל הללו שטחים שיכולים להיות משרדים בפני עצמם בעזרת עבודות גבס. העבודה היא קלה, פשוטה ויעילה.

 

לא מעט בעלי מפעלים בוחרים בדרך זו. הם משלבים בין מחסן או שטח עבודה ולבין שטח משרדי במקום להקים מבנה נוסף או לשכור קומת משרדים בבניין אחר. לכן כל-כך חשוב לבחור קבלן שיפוצים איכותי ומנוסה אשר עובד עם מומחה גבס ומעצבת פנים וכל זאת על מנת ליצור שטחים נעימים גם לעובדי המפעל וגם לעובדי המשרד.

 

נגישות