סלון עור יוקרתי לשנת 2017 – סקירה

בחירה של סלון היא תמיד מרגשת, אבל היא הכל חוץ מפשוטה. את ההחלטה הראשונית כבר קיבלתם: לא להתפשר על טיב הסלון או על המראה שלו, אלא לבחור בסלון העומד מראש בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות – סלון עור בעל מראה יוקרתי. החדשות המעודדות הן שיש אופציות רבות ומגוונות. זה אמנם דורש מכם מחקר ומחשבה לפני שאתם מקבלים את ההחלטה, אבל מצד שני – מגדיל בצורה משמעותית את הסיכויים להתאמה המושלמת של הסלון.

במאמר הבא נציג בפניכם מספר מגמות שמראות את הכיוון של סלוני עור בשנת 2017, לעיתים ברמה של טרנד שמפתה מאד להצטרף אליו.

גוונים חמים

הצבע של הסלון הוא פרמטר שאי אפשר שלא לשים לב אליו, כאשר בשנת 2017 אנחנו עדים למספר מגמות מעניינות מאד. למרות הדימוי שסלון עור יהיו בדרך כלל שחורים (זו עדיין אופציה קיימת ורלוונטית), בחירה חמה כיום היא בגוונים החמים, שיכולים להיות גם בהירים. הם מעניקים אווירה חיובית בבית, יוצרים תחושת מרחב וגם משתלבים בצורה ראויה עם פריטים עיצוביים וגוונים אחרים. המשמעות היא שאפשר לבחור מראש בסוגים שונים של סלונים או בבדים בעלי כל עיצוב אפשרי.

יחד עם זאת, אפשר לראות שכיום כל הגבולות נפרצו מבחינת העיצוב. לא חייבים לבחור בגוון אחד או בגוונים בודדים, אלא ניתן לשלב בין שלל סגנונות ליצירת שלם הגדול מסך החלקים שלו. אם חוששים ללכת לאיבוד או לבצע שילובים מוצלחים פחות – זו בהחלט אפשרות – ניתן להיעזר במעצב פנים או בעל מקצוע אחר הבקיא בשדה המשחק.

פריטים פונקציונליים

סלון עור המודרני נבחן לא רק באופן בו הוא עומד בפני עצמו, אלא גם ביחסים שלו עם פריטים אחרים. כיום נהוג ליצור התאמות בין ריהוט הסלון המסורתי לבין רכיבים אחרים, למשל השולחנות. מגמה מעניינת היא להשתמש באביזרים משלימים דוגמת שולחנות צד או כורסאות המשתלבות באופנים שונים במראה הריהוט הכולל. הסלונים של היום מעניקים חשיבות גם לסוגיית האחסון, כאשר ניתן לשלב לצידם מדפים, ארונות קטנים ואלמנטים פונקציונליים אחרים.

התאמה לצרכים

עוד תכונה חשובה שאנשים מחפשים כיום היא גמישות, כאשר הצורך הוא להתאים את הסלון לנסיבות המשתנות – למשל, כאשר מעוניינים לארח בו חברים או בני משפחה (זוהי הרי אחת המטרות המוצהרות של כל סלון). סלון הכולל פריטים בגדלים שונים או אפשרות להיפתח לכיוונים שונים הוא אחת המגמות החמות של השנים האחרונות. הבחירה בעור אינה מבטלת את האפשרויות הללו, אלא מגדילה אותן במידה רבה.

כמו כן ניתן למצוא פינות אוכל מעוצבות  באולטימה רהיטים

נגישות