לפני שמוכרים – משפצים

כיום לא מעט אנשים בוחרים לשדרג את חייהם ולהעתיק אותם אל דירה גדולה יותר. ברוב המקרים, הדירה הראשונה שזוג צעיר קונה היא דירה קטנה וצנועה אשר משמשת להם כקורת גג בטוחה. בהמשך, עם צבירת הון ועם התבססות כלכלית והרחבת התא המשפחתי, ישנו רצון לשדרג את איכות החיים ולעבור לדירה גדולה יותר. במקרים שכאלו, מוצע הבית הנוכחי למכירה המהווה את אבן הפינה לפני המעבר אל הבית החדש.

 

הקונים הפוטנציאליים המגיעים לראות את הבית, ירצו לצפות במוצר מוגמר היאפשר להם לדמיין את עצמם בו. לכן, על מנת להגדיל את סיכויי מכירת הבית בהקדם וביעילות, כדאי להציע אותו למכירה כשהוא מתוחזק ובמצב טוב. אחת הדרכים לדאוג לבית טרם הוא נמכר היא באמצעות בדק בית.

 

מה משמעות הדבר?

חברת בדק בית תכליתה לבדוק כי הבית נמצא ללא ליקויי בנייה ושהוא אכן במצב הראוי להימכר. קונים פוטנציאליים אשר יתעניינו ברצינות בקניית הנכנס שלכם, לבטח ידרשו בבדיקה שכזו על מנת לוודא כי הם רוכשים נכס ראוי ללא כשלים. לכן, עוד לפני שהם מבקשים לבצע את בדיקת בדק הבית, דאגו לזאת בעצמכם וכך תוכלו להציע למכירה נכס נטול כשלים אשר ישתקף ככזה הראוי לרכוש.

 

איך נשפר את נראות הנכס טרם מכירתו?

מעבר לבדק הבית אשר תעשו בעצמכם וכך תמנעו ממבוכה מיותרת, תוכלו גם לשפר את נראות הנכס וכך להגדיל את סיכויי מכירתו בקלות יחסית. שיפוץ כללי של הדירה יכול להטיב עמכם וכך ליצור מעטפת ויזואלית אשר תסייע במכירת הדירה. בעת שגרים בבתים המון זמן, צבע הקירות אינו כפי שהיה תחילה, הוא נוטה להתקלף והגימורים השונים נראים מוזנחים. לכן, טרם הצעת הדירה למכירה, השקיעו בשיפוצה.

 

משקיעים עכשיו, קוצרים את הפירות בעתיד

מכירת הנכס הנוכחי שלכם הינה צעד חיוני והכרחי על מנת שתתאפשר לכם רכישת הנכס החדש בו אתם מעוניינים. לכן, הסתייעו בקבלן שיפוצים מקצועי ואמין אשר יוכל לבצע את העבודה בביתכם. תוכלו לשלב גם עבודות גבס שונות אשר יתרמו לדקורציה, צבעו את הקירות וערכו בדיקה שעתידה לאתר ליקויים שונים.

נגישות