לבחור כריות: לא מה שחשבתם

כל פרט קטן בחדר השינה משפיע ישירות על איכות החיים שלנו. אם עד היום בחרתם פתרונות שינה רק לפי איכות ותמיכה אורטופדית, כדאי שתקחו בחשבון גם את המשמעות של העיצוב. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בצורה נכונה

חדר שינה הוא המקום שבו אנו מבלים חלק ניכר מהיום. מלבד השינה עצמה, החדר משמש אותנו למנוחה ורגיעה, לשיחות אינטימיות עם בני זוג ולהתרעננות מהשגרה הלוחצת. השאלה היא איך מעצבים את חדר השינה ומה אפשר לעשות כדי לשפר את איכות החיים. רובנו רגילים לבחור פתרונות שינה על פי שיקולים פונקציונאליים של נוחות ותמיכה אורטופדית. כמובן שיש לכך מקום ואפילו חשוב להשוות בין מזרנים כדי לא להתפשר, אך במקביל רצוי גם להשקיע בשאר האלמנטים.

הפרטים הקטנים בחדר השינה ישפיעו ישירות על התחושה שלכם. תוכלו לשנות את העיצוב של חדר השינה עם מצעים חדשים ועם טפטים צבעוניים על הקירות. בעזרת אלמנטים מן הסוג הזה אפשר גם להדגיש את האופי המיוחד של חדרי השינה של ההורים לעומת חדרי השינה של הילדים. בנוסף, כדאי להתאים את הכריות לאופי החדר ולזכור שיש הבדל בין חדר שינה לבין סלון.

איך משיגים מראה מעוצב?

הדגש העיקרי בבחירת פתרונות שינה כמו כריות הוא על יצירת מראה אחיד ונקי. חדר השינה הוא מקום שאמור להעביר מסר של יוקרה ואלגנטיות. יחד עם זאת, אין סיבה לוותר על סגנון אישי. הסגנון יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב כפרי ולבן, צבעוני ומודרני או בשילוב בין גוונים והדפסים. אפשר להחליף מצעים ישנים שנראים שחוקים ועייפים ולשדרג את חדר השינה בתקציב מינימאלי של כמה מאות שקלים בלבד.

החלפת כריות מדי תקופה היא חלק בלתי נפרד בעיצוב חדר השינה. אל תזלזלו בחשיבות האסתטית והבריאות שלהן והוסיפו צבע, גוון ועניין לכל חדר שינה בבית. אלו גם האלמנטים היחידים שניתן להניח על המיטה כדי להפוך אותה למקום נוח עבור קריאת ספר, צפייה בטלוויזיה ואפילו ארוחה. הוסיפו באותה הזדמנות כיסוי מיטה כדי ליצור מראה נקי והשתמשו בסלסלה למרגלות המיטה כדי להשליך אליה באמצע הלילה שמיכות שלא נמצאות בשימוש.

חדר שינה יכול להיות מקום שבו אתם מגשימים את כל הרצונות הדקורטיביים שלכם. אפשר להתייעץ עם מעצבי פנים לגבי פתרונות עיצוב חדשים, לשאוב השראה מאתרי אינטרנט שעוסקים בתחום ולהגיע לאולמות התצוגה של החברות העוסקות בתחום. נסו ליצור מראה שמתכתב עם חדרים אחרים בבית ובעיקר עם המסדרון או הסלון. הסוד הוא לנצל את הגודל של חדר השינה ולחסוך מקום על ידי תליית וילונות. אפשר לבחור בין וילון בד נשפך או וילון רומי ולשלב תריס למניעת כניסת אור. חשבו על כל ההשלכות של עיצוב חדר השינה ולא תרצו להתעורר.

נגישות