למה כדאי לקנות דלת כניסה מעוצבת?

בחיים יש דרגות שונות של איכות לכל דבר. כך למשל אנחנו יכולים לקנות בגדים בשוק או בגדי מותגים, אנחנו יכולים לאכול בדוכן פלאפל או לאכול במסעדת יוקרה ואנחנו יכולים גם לטוס במחלקת תיירים או במחלקה ראשונה. גם בכל מה שקשור לדלתות כניסה לבית יש דרגות איכות שונות. אנחנו יכולים לקנות דלת סטנדרטית ואנחנו יכולים גם לקנות דלת מעוצבת. דלתות כניסה מעוצבות יכולות לשדרג את המראה הכללי של הבית שלנו ולהפוך את הבית שלנו לאיכותי ואסתטי יותר.

דלת כניסה מעוצבת
שילוב בין עיצוב חוץ הבית לדלת כניסה מעוצבת

 

דלת כניסה כפולה
דלת כניסה כפולה בעיצוב בהיר ומרענן.

 

דלתות כניסה מעוצבות – מה עדיף לקנות דלתות בצבע בהיר או דלתות בצבע כהה?

כאשר אנחנו קונים דלתות כניסה מעוצבות אנחנו יכולים לבחור לקנות דלת בכל סגנון שרק נרצה. השאלה היא האם עדיף שנקנה דלת שהצבע שלה הוא בהיר או דלת שהצבע שלה הוא כהה? באופן כללי דלתות כניסה לבית נחשפות לנזקי מזג האוויר (גשם, שמש) בעוד שדלתות הפנים בבית שלנו מוגנות מפני המזג האוויר. דלתות בהירות יכולות להתלכלך מאוד כאשר הן בחוץ. דלת בהירה יכולה להתלכלך מהגשם או לדהות מהשמש כאשר היא בחוץ ודלתות אלו יכולות גם להתלכלך בגלל ציפורים או מזיקים אחרים. דלתות כהות לעומת זאת יכולות להיות בעלת עמידות גבוהה מאוד אל מול נזקי מזג האוויר ואל מול מזיקים שונים.

שילוב בין דלת בצבע כהה לקיר חצוני בהיר
שילוב בין דלת בצבע כהה לקיר חצוני בהיר

 

דלתות כניסה מעוצבות – איך ניתן לשלב את העיצוב של הדלתות עם העיצוב הכללי של הבית שלנו?

כאשר אנחנו בוחרים דלתות כניסה מעוצבות לבית שלנו חשוב מאוד להקפיד לשלב את העיצוב של הדלתות ואת הסגנון העיצובי שלהן עם העיצוב והסגנון העיצובי של שאר הבית (דוגמאות לעיצוב הבית בשילוב דלת הכניסה ניתן למצוא כאן). אחידות היא דבר חשוב בעיצוב וכאשר אנחנו לא מצרפים פרטים שונים מדי לבית שלנו אז אנחנו יכולים לפגוע באסתטיקה שלו. שמירה על מראה הומוגני בפרטי העיצוב השונים בבית שלנו תוביל להרמוניה ולתחושה של זרימה שיכולה להזכיר אפילו פנג שוואי. כך למשל אם כל הבית שלנו הוא בצבעים בהירים לא כדאי שדלת הכניסה לו תהיה בצבע כהה מאוד כמו שחור למשל.

שילוב מושלם בין סגנון הדלת לעיצוב של הבית
שילוב מושלם בין סגנון הדלת לעיצוב של הבית

איך העיצוב של הבית שלנו משפיע על האווירה שיש בו?

בסופו של דבר העיצוב של הבית שלנו יכול להשפיע באופן ישיר על האווירה בו. בית שמעוצב בצורה הרמונית וזורמת הוא בית שתהיה בו אווירה חיובית מאוד וטובה. חשוב מאוד להקפיד לא להעמיס את הבית שלנו בפרטים שונים ובהרבה מאוד צבע כי אז הבית יהיה מגרה מדי לחוש הראייה שלנו ושהייה בו תגרום לנו לחוש כאב ראש או סחרחורת. הקפדה על מראה נקי של הבית תהפוך אותו ליוקרתי יותר ותגרום לנו ליהנות יותר בזמן שאנחנו נמצאים בו. בכל מה שקשור לעיצוב של בתים בחירה בפחות היא למעשה יותר והיא יכולה להפוך כל דירה או מבנה לבית אמתי.

דלת בסגנון יוקרתי שנותנת תחושת יוקרה לבית
דלת בסגנון יוקרתי שנותנת תחושת יוקרה לבית
נגישות