דלתות מעוצבות יוקרתיות

אין ספק כי אחד מהסממנים העיקריים של בתי יוקרה הוא דלת הכניסה. בבתים יוקרתיים רבים ניתן לראות דלתות גבוהות במיוחד, בעלות עיטורים ייחודיים, ידיות יקרות ועוד מאפיינים המוכיחים לכל מי שמגיע מבחוץ כי מדובר בבית יוקרתי מאוד, אך גם מאובטח מאוד. חשוב להבין כי דלת הכניסה אל הבית מעניקה ליושביו ולבעליו 2 יתרונות חשובים מאוד – בטיחות ועיצוב, ולכן חשוב לבחור דלת כניסה בצורה נכונה, בכדי להיות בטוחים שתקבלו את 2 היתרונות הללו ותמצו אותם עד תום בזכות הבחירה שלכם.

דלתות מעוצבות יוקרתיות

מה המשמעות של "דלת ללא הגבלת גובה"

אם אתם בדיוק בונים את בית החלומות שלכם, או משפצים את הבית הקיים והופכים אותו לבית שתמיד חלמתם עליו, זה בדיוק הזמן לחשוב על דלת הכניסה. כיום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לצאת מהשגרה המוכרת של דלת כניסה במידות סטנדרטיות ובוחרים בדלתות גבוהות, גדולות ורחבות אשר מעניקות לבית מראה יוקרתי ומיוחד יותר וכמובן, מסייעות באבטחה שלו מפני פולשים לא רצויים בצורה הרבה יותר טובה. כמובן, בכדי להתקין דלת שכזו פתח הכניסה צריך להיות מתאים ולכן מבצעים זאת בעיקר בעת בניה של בית חדש או שיפוץ בו יש מקום להרחיב את דלת הכניסה (בייחוד בבתים קיימים בעלי תקרה גבוהה).

התאמת הדלת לעיצוב הכללי של הבית

בעת בחירת דלת כניסה יש לשים לב לעיצוב הכללי של הבית, גם מבפנים וגם מבחוץ. אם אתם מעצבים את הבית במראה יוקרתי ומודרני, חשוב לבחור בדלת שתתאים לעיצוב מסוג זה. בנוסף, חשוב להתאים אותו לאלמנטים העיצובים הקרובים אליה ונמצאים בצד החיצוני של הבית כמו הסורגים בחלונות, שער הכניסה לחניה או לגינה, הגדר המקיפה את הבית ועוד. התאמה של העיצוב לכל האלמנטים הללו תיצור מראה כללי מרשים הרבה יותר.

עמידה בדרישות האבטחה

עוד דבר חשוב שעליכם לתת עליו את הדעת בבחירת דלת כניסה הוא הביטחון. בסופו של דבר, המהות של הדלת היא הגנה על יושבי הבית ולכן חשוב לבחור בדלת חזקה, בעלת צירים כפולים, מנגנוני נעילה משוכללים ודלת העשויה מחומרים איכותיים וחזקים שלא ניתן לפרוץ בקלות. בעניין זה אל תזלזלו ואל תבחרו בפתרונות זולים, הם עלולים לעלות לכם ביוקר רב במקרה פריצה לבית חלילה.

המאמר נכתב בחסות Aperto Israel המציעים לכם דלתות יוקרתיות ללא הגבלת גובה שיהפכו את הבית שלכם למרשים יותר ובטוח יותר.

נגישות