בחירת אינסטלטור מקצועי

הכיור שוב מטפטף? כתמי הרטיבות על הקיר מתפשטים לכל כיוון? הסתימה באמבטיה לא מוכנה להיעלם? אין מנוס מלהזמין אינסטלטור שיבוא לסדר לכם את העניינים. לא כל אחד נועד לפתוח סתימות ולנבור בביוב, לכן אל תרגישו רע עם עצמכם שאתם קוראים לאיש מקצוע במקום לפתור את בעיות האינסטלציה שלכם בכוחות עצמכם. יש אנשים שנועדו לעבוד עם הידיים, החוש הטכני שלהם מפותח והם מבינים איך לסדר נזילות או איך להתקין כלים סניטרים בצורה הטובה והמקצועית ביותר. עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות הוא למצוא את בעל המקצוע הזה, שידע לעשות עבורכם עבודות אינסטלציה בצורה מקצועית ואיכותית, בתוך פרק זמן קצר וללא עיכובים מיותרים.

מספר טיפים לבחירת אינסטלטור

לא חשוב אם אתם עושים שיפוצים בבית וזקוקים להחלפת צנרת, או לחילופין אם אתם סובלים מסתימות חוזרות או נזילות בקיר – בשני המקרים תזדקקו לעזרתו של אינסטלטור מיומן ואיכותי. תחום האינסטלציה, כמו תחומים רבים אחרים, סובלים מלא מעט חאפרים שעובדים בתחום ומבצעים עבודה חובבנית שיוצרת יותר נזק מתועלת. כדאי להיזהר מאנשים אלה, היות והם עלולים לפתות אתכם עם מחירים נמוכים והבטחות בשמיים, אך בפועל לגרום לכם לנזק משמעותי בצנרת ולהשאיר אתכם עם חצי עבודה גמורה. עבודה בתחום השרברבות אינה דורשת הכשרה מיוחדת או תעודה, ולכן כל אחד יכול לעבוד בתחום ולבצע עבודה ברמת איכות מסוימת. אם אתם זקוקים לעבודת צנרת מורכבת, מומלץ להעסיק שרברב בעל תעודה של קבלן שיפוצים. כך תוכלו להבטיח לעצמכם איש מקצוע מיומן ובעל הכשרה רלוונטית. מומלץ להעסיק בעל מקצוע בעל וותק וניסיון בתחום האינסטלציה, היות וניסיון מבטיח לכם אדם מיומן שכבר ראה לא מעט תקלות וכנראה ידע איך לגשת אליהן נכון. בנוסף, אל תתביישו לבקש המלצות במטרה להתרשם מאיכות העבודה של בעל המקצוע ולבדוק שאכן מדובר במקצוען אמיתי ולא סתם חובבן. קריטריון נוסף שחשוב לבחון הוא עניין המחיר. לאינסטלטורים אין מחירון וכל אחד יכול להציע איזה מחיר שהוא רוצה. לכן חשוב לבדוק עם מספר אינסטלטורים במטרה להשוות מחירים ולבחור את המחיר הסביר ביותר. כמובן שיש להיזהר ממחירים נמוכים בצורה מחשידה, תזכרו תמיד כי הרצון לחסוך עלול לעלות לכם ביוקר.

לסיכום, בחירת אינסטלטור היא עבודה לא פשוטה, במיוחד אם מדובר בעבודות מורכבות שימשכו פרק זמן ניכר ויעלו לכם לא מעט כסף. חשוב לסגור עם בעל המקצוע מראש את סדר הגודל של העבודה, הן מבחינת זמן והן מבחינת מחיר. תוודאו שבעל המקצוע אכן פנוי לעבודה שלכם, ולא יגרור אתכם שלא לצורך, רק כי הוא לא רצה לפספס עבודה נוספת. במידה והדירה שלכם מבוטחת, כדאי לבדוק אם חברת הביטוח מכסה גם תקלות אינסטלציה. תבדקו מראש עם אילו אינסטלטורים חברת הביטוח עובדת ותבדקו אם זה שווה לכם, או בכל זאת תעדיפו להזמין שרברב פרטי.

נגישות