שיפוצים הם חלק מהחיים!

תקרה צפה מגבס

מי שאוהב תקופה של שיפוצים – שיקום! מדובר בתקופה לא קלה שכולנו מעדיפים להיות מאחוריה. אבל חלק מאילוצי החיים הם גם לעשות שיפוצים. גם אם יש לנו דירה קטנה אנחנו צריכים לעשות בה שיפוצים וזה חשוב לא פחות מדירה גדולה.

בכתבה שלפנינו נסביר איך עושים שיפוץ דירה קטנה במינימום טרחה ומקסימום רווחים.

שיפוץ דירה קטנה

הרבה אנשים חושבים כי שיפוצים הם עסק רציני כאשר מדובר בדירה גדולה ובעלת שטח נרחב. אם יש הרבה חדרים במתחם שאת כולם צריך לבנות מחדש ולתכנן את מבנה הדירה, אז אלה שיפוצים רציניים שיש להתיחס במלוא הרצינות. אבל שיפוץ דירה קטנה מה זה כבר? חדר אחד או שניים, שירותים צמודים ומקלחון או אמבטיה קטנטנה – לא מדובר במשהו גרנדוזיוני, אלא בעסק מיניאטורי בלבד.

 

מה כולל שיפוץ דירה קטנה

אבל חשיבה כזו בטעות יסודה! עבור שיפוץ דירה קטנה צריך את כל הידע והנסיון ממש כמו שיפוץ דירה גדולה. כי אותם בעלי מקצוע שיעשו לנו את העבודה בדירה הגדולה, יעשו את זה בדירה הקטנה. צריך אינסטלטור עבור התקנת צנרת חדשה באמבטיה ובשרותים, צריך נגר להזזת רהיטים או התקנת רהיטים חדשים, צריך חשמלאי לתיקון בעיות בחשמל או להתקנת מערכת חשמל חדשה.

וזה לא הכל: צריך צבעי לסייד קירות חדשים או לצבוע מקומות בהם בוצעו שינויים בקירות ובתקרה, צריך טכנאי מזגנים להעברת מכשיר מחדר לחדר וצריך כמובן גם עובד מנוסה שיעשה ריצוף חדש או יתקן רצפה קיימת. כל זה חשוב גם בדירה קטנה ואסור לזלזל בנתונים.

לעבור בקלות שיפוץ דירה קטנה

אם לוקחים קבלן שיפוצים מקצועי שיש לו נסיון עם שיפוץ דירה קטנה והוא מעסיק אנשי צוות מקצועיים – אפשר לדלג על המשוכה של שיפוץ דירה קטנה הרבה יותר בקלות. כך חוסכים המון עגמת נפש והפסדים גדולים של כסף כאשר עושים שיפוץ לא מתוכנן ולא מקצועי. כי צריך לדעת שגם שיפוץ דירה קטנה היא שיפוץ לכל דבר ואי אפשר לזלזל בזה. חייבים להתיחס ברצינות לנושא ולבחור אנשי שטח מנוסים בלבד.

בחירה נכונה של בעל מלאכה שיעשה לנו שיפוץ דירה קטנה תבטיח לנו הצלחה במשימה.

כך נצא בסוף עם דירה מושלמת ויפהפיה!

נגישות