עמוד אינסטגרם למעצבי פנים: ניהול נכון של העמוד יזניק אתכם קדימה

עמוד אינסטגרם למעצבי פנים

המאמר הזה מיועד למעצבי פנים וכל מי שעוסק במקצועות משיקים לתחום כגון עיצוב בתים, תכנון חצרות או אפילו עיצוב רהיטים – העקרונות שיוצגו כאן יישארו תקפים. עולם השיווק הדיגיטלי מרוכז מזה כבר כמה שנים מסביב לרשתות החברתיות. אלו לוקחות יותר ויותר זמן בו המשתמשים לא נמצאים באתרים או מנועי חיפוש, אלא מבלים באפליקציה הייעודית של אותה רשת חברתית. מה שזה אומר מבחינתכם כאנשי עסקים הפונים לקהל פרטי זה שחשבון ברשת חברתית הוא דבר הכרחי. מי שעוסק בעיצוב, מן הסתם אינסטגרם היא רשת שכמעט תפורה לו כמו כפפה ליד. המחסום העיקרי שעליכם לעבור הוא ניהול נכון. אם 'סתם תהיו' ברשת האינסטגרם – לא תגיעו רחוק. בשביל לדאוג שכן תגיעו רחוק, ריכזנו לכם כאן של עצות וטיפים.

פתיחת חשבון והצעדים הראשונים

ראשית צריך לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם ולעשות תכנית אסטרטגית להמשך ההפעלה שלו. זו תכלול:

  • מהן מטרות החשבון?
  • למי הוא מיועד? מי קהל היעד?
  • איזה תחום או נושא נרצה להציג בו?
  • מה יהיה הסגנון שלנו?

כל אלו יעזרו לנו להחליט על התכנים הראשונים אותם נעלה וגם אלו שיבואו בהמשך. כאשר מתחילים לרוץ עם החשבון כדאי לחשוב על קניית לייקים באתר youhoo. קנייה כזאת תעזור לכם לקדם את החשבון כבר מימיו הראשונים. היא תקנה לו מראה של חשבון יותר פופולרי וזה יפעל ויעזור בשתי דרכים: זה יניע עוד משתמשים רגילים לעשות לייקים, לשתף ולצפות בתכנים. זה יגרום לאלגוריתם אשר מחליט אלו תכנים להציע למשתמשים, לקדם את התוכן שלכם.

פיתוח תוכן איכותי

בתור מעצבי פנים יש לכם יתרון אשר חשוב להבין — כל הפעילות שלכם עוסקת בעיצוב ואסתטיקה. בשל כך, יש לכם הרבה פוטנציאל וחומרי גלם שתוכלו להשתמש בהם. בואו נעבור על כמה נקודות שיעזרו לכם להפוך את כל זה לתוכן איכותי:

ציוד

בשביל להצליח היום באינסטגרם צריך להיות מודע לכל מיני נקודות טכניות כמו עדשות, אור, זוויות צילום וכיצד להגיע לכל זה באמצעות ציוד שונה. חצובה תהיה התחלה טובה ולא יקרה אשר תוכל לקדם את הצילומים, בעיקר הסרטונים. עדשת עין הדג תעזור לכם לצלם דירות ובתים מבפנים בכדי שיראו גדולים. ציוד תאורה הוא מאד מומלץ אפילו בשביל להימנע מהצללות בצילומי אור יום.

מקוריות

אינסטגרם זה מקום שניתן להעז ולצאת בו עם דברים חדשים. אם עולה לכם רעיון ואתם רוצים לנסות לראות מה התגובה אליו, אתם יכולים לפרסם אותו כסטורי. זה יגיע לקהל העוקבים שלכם ויעלם לאחר יממה. שם תוכלו להבין אם זה עובד ומה צריך לתקן.

התמדה

בשביל להצליח בכל רשת חברתית צריך להעלות תוכן באופן עקבי ורציף. אתם תתפלאו לגלות אבל העוקבים שלכם מצפים לחומרים חדשים מכם במועדים להם הם רגילים. התמדה ושמירה על העלאת תוכן קבועה יוצרת קהל עוקבים מאד איכותי ופעיל שגם ישמח לשתף ולפרסם אתכם הלאה.

שיתופי פעולה

זה אחד הכלים הכי חזקים להגיע לקהלים חדשים. שתפו פעולה עם בעל חשבון בתחום מקביל, לא מתחרה ישיר כך זה יהיה WIN WIN לשני הצדדים – גם תיחשפו לקהלים האחד של השני וגם תיצרו תוכן חדש ומגוון ותעניקו עוד ערך לעוקבים שלכם.

 

הנקודה שאיתה נסיים קשורה ללימוד ושיפור – אתם צריכים תמיד לעקוב וללמוד ממה שהצליח וגם ממה שלא. השתמשו בכלי ה-INSIGHT אשר מראה לכם נתונים שונים של חשיפה לכל פוסט. שימו לב גם לנושא של תזמון הפרסומים – עם הזמן כבר תבינו מתי בדיוק הקהל שלכם מגיב הכי טוב ואז פרסמו לו. בהצלחה!

נגישות