עיצוב הבית – עשו זאת בעצמכם

הבית הוא רק קירות, רצפה ותקרה – עד שאנחנו מכניסים אליו את עצמנו, את האישיות שלנו ואת גישתנו הייחודית לחיים. זו הסיבה לכך שאנשים רבים משקיעים כיום זמן רב ומחשבה מעמיקה ביצירת עיצובים מרהיבים לבית. ניתן לעשות זאת בעזרת תמונות של עיצובים קיימים, להיעזר בסרטוני יוטיוב שיסבירו לכם איך מבצעים משימה זו או אחרת, אך מה שהכי חשוב הוא לקבוע מטרות ולהגדיר סגנון, והשאר – כיד הדמיון.

יופי ופרקטיקה

פעמים רבות, הדירות המעוצבות ביותר הן אלה שיש בהן הכי פחות שטח, ולכן דורשות ייעול מקסימאלי. במקרים אלה, פתרונות יצירתיים בצורת הדבקה וניצול מרבי של המרחב כולו מאפשרים להפוך חסרון ליתרון וליצור מרחבי מחייה פרקטיים, נעימים וחמימים. יתכן שראינו עיצובים כאלה בסרטונים המראים כיצד ליצור דירה נעימה וחמימה גם בשטח של 5 מ"ר. אם תמיד חלמתם לעשות זאת בעצמכם, תתחילו לחשוב "בקטן" – כלומר, כיצד אתם מנצלים גם את השטח הקטן ביותר בבית שלכם על מנת ליצור את האווירה הרצויה לכם.

אמבטיה

אחד מהאזורים שדורשים את תשומת לב הרבה ביותר מבחינת ניצול שטח הוא האמבטיה, בעיקר משום שתמיד נראה כאילו אין מספיק מקום לאחסן את כל הפריטים שאמורים להימצא בחדר זה. אם אתם מעוניינים שגם המגבות, חלוקי האמבטיה ושאר מוצרי הטקסטיל לאמבטיה יהיו בהישג יד, יש לחשוב על מקומות אחסון יעילים, שמנצלים את שטח האמבטיה לגובה ולרוחב. בהחלט רצוי להיעזר באמצעי הדבקה עמידים ויעילים, בעיקר בדירות שכורות שבהן לא תרצו לקדוח חורים – לא בקירות ובוודאי לא בקרמיקה שמחפה אותם. צמדנים יעזרו לכם למקם מתלי מגבות ואפילו מדפים.

ייעול הסלון שלכם

בין אם אתם מתגוררים לבד או במשפחה, הסלון תמיד מהווה את מרכז החיים בבית. לכן, ככל שמתגוררים בבית יותר אנשים (או ככל שתחומי העניין של האדם היחיד המתגורר במקום רבים יותר) – כך יש למצוא יותר מקומות אחסון בסלון, למניעת מצב של בלאגן קבוע. ניתן ליצור סלון יפה ומושקע יותר בעזרת מדפים התלויים בצורות שונות, שניתן להשתמש בהם כמקומות למיקום חפצים וכן כפרטי נוי, באמצעות קישוטים בציורים והדפסים שונים, למיקום תמונות של בני המשפחה או ציורים ועוד. להצמדה אלגנטית של אלמנטים לקירות בלי קדיחות ובלי דיבלים, ניתן להשתמש בפתרונות הדבקה שונים. כדי ליצור מודולריות גדולה ויכולת לשנות ולחדש מבלי להצטרך לעקור מסמרים ולתקן את החורים שבקיר, ניתן גם כאן להיעזר בצמדנים חזקים, שיבטיחו שהתמונות יישארו במקומותיהן.

אבזור מיטבי של אזור הכניסה

אזור נוסף שיכול לשפר את איכות החיים שלכם באמצעות עיצוב יפה ופרקטי הוא הכניסה אל הבית. התקנת מתלים מיוחדים לתיקי יד, למפתחות הבית (כדי שלעולם לא תחפשו אותם שוב), לכובעים, למטריות וכיוצא באלה, תוך שימוש בקירות שליד הדלת, תיצור בית הרבה יותר מסודר ותשפר את התחושה שלכם כאשר אתם עוזבים את הבית בבוקר וכשאתם נכנסים אליו בתום יום העבודה.

המאמר בחסות 3M דבקים

נגישות