שיפור מראה חדר מדרגות

אין ספק שחדר מדרגות מוזנח מהווה מפגע גדול לדיירים. הוא הופך לעוד יותר מטריד כאשר מזמינים אורחים ולצרה גדולה כאשר מנסים להשכיר את הנכס או למכור אותו. לכן, כאשר מדובר בבתים ישנים, ישנו צורך קריטי בשיפור מראה חדר המדרגות בעזרת כמה ספקי שירות כולל שיפוצניק, חברת ניקיון, חשמלאי ועוד. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על הנושא.

סגירת חדרי מדרגות

בחלק מהפרויקטים בישראל המורכבים מ 3-2 קומות, חדר המדרגות הוא פתוח. כלומר פגעי מזג האוויר חודרים אליו. זהו מתכון בטוח ללכלוך והישחקות של חדר המדרגות. לכן במקרה כזה כדאי להזמין קבלן שיפוצים על מנת שיסגור את חדר המדרגות. רצוי שיהיו חלונות בחדר המדרגות על מנת שיהיה אור במהלך היום וכך יהיה באפשרותכם לחסוך בחשמל.

ליטוש מדרגות                               

בבניינים שלא קיימת בהם מעלית, חדרי המדרגות נראים רע יותר מכיוון שכל הזמן אנשים עולים ויורדים דרכם. במצב כזה השחיקה מאוד גדולה ומראה הרצפה נראה לא טוב אחרי כמה שנים. במקרה כזה חשוב להזמין חברת ניקיון איכותית שתבריק את הרצפה ביסודיות בהתאם לסוג הריצוף. בזמן תהליך הליטוש מסירים שכבה דקה מהמדרגות וכך חושפים שיכבה נקיה מהאבן. כמובן שלפני התהליך חשוב לבצע ניקיון יסודי מאוד.

החלפת מעקות

בלא מעט בתים ישנים משנות ה 60 המעקות לא הוחלפו מעולם או שפשוט נצבעו. במקרים רבים כדאי להחליף אותם שכן מדובר בבטיחות שלכם. למרות שמדובר במעקות שנמצאות בתוך הבניין, במקרים רבים נוצרת עליהם חלודה. מעקות ישנים מכערים את הבית ופוגעים באווירה.

שיפור תשתית החשמל

תקינותה של מערכת התאורה בבתים שבהם אין מעלית הינה קריטית לגבי קבלת החלטה האם לקנות נכס בבניין. נכס שהחשמל לא תקין בו מכיוון שאין לוועד הבית רצון לתקן את המצב, יוצר בעיה גדולה למי שירצה להשכיר או למכור את הנכס שלו. לכן חשוב להזמין חשמלאי לתיקון תשתית החשמל בבניין. במקרים רבים מערכות התאורה עובדות כראוי אך הן לא מפיצות מספיק אור. במצב כה כדאי להחליף את הנורות לחזקות יותר או להתקין עוד כמה נקודות חשמל נוספות בחדר המדרגות.

באדיבות: פוליש ברקת

נגישות