משדרגים את הדירה חלק א׳ – שיפוץ חדר האמבטיה

.שיפוץ חדר אמבטיה

כולנו מכירים את התירוצים החוזרים ונשנים דוגמת ״בראש השנה משפצים את האמבטיה״, ״זהו אין ברירה חייבים לשפץ״, ״שוב פעם סתימה, לא חשוב כמה זה עולה – הפעם משפצים״ ועוד…

אמנם שיפוץ הבית הוא תהליך מורכב, ארוך המלווה בלא מעט בלאגן ולכלוך, אך ניתן בקלות להפוך אותו לחוויה של עיצוב, כייף והנאה. החלק החשוב והמהותי ביותר בתהליך השיפוץ של חדר האמבטיה או של כל חלל אחר בבית הוא תכנון מקדים של השיפוץ. אחד השלבים החשובים בשיפוץ האמבטיה הוא תיקון והחלפה של מערכת הצנרת. פתיחת סתימות מקצועית וטיפול בצנרת הן של השירותים והן של המקלחת, תאפשר לנו ליהנות מצנרת נקייה ופעילה לאורך זמן.

 

תכנון מקדים מאפשר לבצע את השיפוץ ביסודיות, לחסוך בזמן ובעלויות

טיפול ושיפוץ של הצנרת כולל פתיחת סתימות, הדבקת אריחים, איטום מרווחים, החלפה מלאה של הצינורות הכוללים צנרת להולכת המים החמים והצנרת דרכם עוברים מי הביוב. צנרת איכותית היא צנרת בעלת שלוש שכבות בידוד ונקראת S.P. תהליך החלפת תשתית האינסטלציה הוא תנאי קריטי לקבלת חדר אמבטיה איכותי, שכן תשתית ישנה עלולה לגרום לסתימות וליצירה של תקלות עתידיות גם לאחר סיום השיפוץ.

טיפים נוספים לשיפוץ אמבטיה מוצלח

  • הימנעו מפתיחת סתימות והחליפו את המערכת באחת חדשה. בנוסף וודאו שמתבצעת עבודת איטום מלאה ומקצועית באמצעות שימוש בחומרים איכותיים.
  • בחירת בעל מקצוע מנוסה – בחרו בעל מקצוע עם קבלות והמלצות אשר התנסה בעבודות שיפוץ דומות לשלכם. בחירה באדם מקצועי היא זו אשר תוביל לשיפוץ מוצלח, חלק, עם מינימום תקלות ובעיות בהמשך. זכרו לפעמים כשמוצאים מחיר זול, משלמים ביוקר שכן בחירה באדם שאינו מנוסה עלולה להוביל לנזקים ולהוצאות כספיות עתידיות גדולות יותר. בעלי מקצוע רבים מספקים ללקוחותיהם תעודת אחריות לעבודתם.
  • שימוש במוצרים ובחומרים איכותיים- בחרו במוצרים איכותיים המשלימים את פעולת השיפוץ, דוגמת ברזים, אשר יעניקו לעבודת השיפוץ גימור מושלם ויאפשרו לכם ליהנות מאמבטיה ברמה גבוהה לאורך שנים רבות.
  • לפני שאתם מתחילים את עבודת השיפוץ קחו בחשבון את הצבעים שיאפיינו את חדר האמבטיה, חשבו על גורמים כמו גודל החלל והימנעו מעומס פריטים על חלל קטן. בנוסף קחו בחשבון האם אתם מעוניינים בחדר אמבטיה של ממש או מעדיפים מקלחת, לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו. גם האסלה היא גורם חשוב בשיפוץ חדר האמבטיה שכן, בימים אלו מייצרים בעיקר אסלות תלויות המעניקות מראה אלגנטי ויוקרתי לחדר האמבטיה.

לפני השיפוץ הגדירו לעצמכם תקציב והוסיפו לו בין עשרה לחמישה עשר אחוזים למקרה שיצוצו מצבים שלא תכננתם. קחו בחשבון, שיפוץ חדר אמבטיה יכול לנוע בין 6,000-20,000 שקלים. בנוסף חשוב לזכור שתהליך השיפוץ נמשך בין שבוע לשלושה שבועות המלווים בלכלוך, בלאגן וחוסר נוחות זמניים.

נגישות