עיצוב הבית באמצעות חלונות מעוצבים

חלונות מעוצבים

הבית שלנו הוא מקום "המבטחים" אליו אנו מגיעים בכל יום לאחר יום העבודה, אליו אנו נמלטים מאווירת הלחץ והדוחק, הבית הוא המקום שבו אני מבלים את רוב ימי חיינו ולכן אנו רוצים שעיצוב הבית יהיה בצורה מושלמת.

במאמר זה נעסוק בעיצוב הבית מהפן של חלונות ביתנו.

חלונות מעוצבים הם חלק מעיצוב הבית

אחד האלמנטים החשובים ביותר כחלק מעיצוב הדירה הוא חלונות הדירה. חלונות שתוכננו בצורה מקצועית ע"י מומחים בתחום יעניקו לחלל הבית מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי ולכן ישנה חשיבות רבה למצוא מישהו מקוצעי בתחום. מלבד היופי שחלונות גדולים ומעוצבים נותנים אם מוסיפים אלמנט של בידוד לחלונות, הדבר מצויין כפליים שכן הבידוד ייתן לנו הגנה מפני רעשים חיצוניים\קור ורטיבות.

כאמור, עיצוב הבית באמצעות חלונות משלב איכות עם יופי, ניתן להתאים את מפרטי החלונות למידות הרצויות בכל אזור וחדר בבית. נמצא שרוב האנשים מעדיפים למקם חלונות הזזה או חלון סטנדרט הנפתח פנימה\ החוצה ע"י צירים בחדרים דווקא באזורים קטנים של הבית בעוד שחלונות גדולים וחכמים ממוקמים דווקא בחדרים גדולים יותר כמו: חדרי שינה, סלון, מטבחים שבהם נדרש חלונות ייחודים ומרשימים.

את החלונות ניתן להזמין בכל צבע וגוון, כאשר הם שומרים על המראה המבריק והיפה שלהם במשך שנים רבות.

סוגי החלונות שניתן למצוא כיום:

עץ

המסגרת של חלונות אלה עשויה מעץ, בעבר בשנות ה 50 היו נפוצים מאוד, בשנים האחרונות הביקוש לחלונות מסוג זה ירד משמעותית. הסיבה העיקרית היא שחומרי הגלם לסוג זה הוא גבוה מאוד והתקנת חלון מסוג זה קשה מאוד עקב הכובד שלהם. עוד סיבה היא שחלונות מסוג עץ עמידים פחות בגשם ובמזג אוויר חורפי.

בלגיים

המסגרת של חלונות אלו היא בעלת מראה דק בשילוב ברזל מה שמעניק לחלון עיצוב עתיק.

יתרונות- מראה מיוחד ועתיק, מוסיף הרבה לבית.

חסרונות- ההתקנה חייבת להתבצע על מישוק ישר וחלק, ההתקנה מורכבת מאוד ולא פשוטה, עלות גבוהה מאוד.

חלונות מבודדים PVC

מדובר בחלונות בעלי רמת בידוד גבוהה הן מבחינת תרמית, אקוסטית וקרינה. חומר ה PVC שממנו החלונות עשויים מתאימים יותר למפעלים, משרדים ובתים פרטיים שכן באזורים אלו המבנים חשופים לרעשים גדולים מאוד ולרמת רעש גבוהה.

יתרונות- התקנה די פשוטה, חלונות בעלי אורך חיים גבוה, בידוד ואיטום מושלם.

 

אלומיניום ועץ

סוג זה של חלונות המשלב עץ ואלומיניום: האלומיניום מהווים את החלק החיצוני בעוד שהעץ את החלק הפנימי מה שנותן לנו שילוב של בידוד חיצוני ואלומיניום.

יתרונות- שילוב מושלם של יופי ובידוד.

חסרונות- התקנה מורכבת מאוד, עלות גבוהה.

חלונות מבודדים אלומיניום

בשנות ה – 60 היו מייצאים חלונות אלומיניום כתחליף לחלונות העץ, חומר האלומיניום עמיד במזג אוויר חורפי וגשום ומעניק בידוד מה שחלון העץ לא נותן.

מהם היתרונות? חומר בר השגה, קל לנשיאה, התקנה פשוטה וקלה, אטומים ובעלי עלות נמוכה יחסית לסוגים אחרים.

לעוד פרטים בקרו באתר של חלונות סמארט – מתמחים בסוגים של חלונות PVC ומבודדים.

נגישות