ריצוף לבית בזול – כיצד ניתן להצליח במשימה?

ריצוף כידוע הוא אחד המרכיבים החשובים ליצירת חלל מחייה נעים ומעוצב לפי כל צורך. עולם הריצוף הוא אין סופי- ריצוף בפרקט, בטון, קרמיקה ועוד מרכיבים רבים אשר יוצרים רצפה נעימה ויפה לבית.

ישנם רמות מחיר רבות כאשר זה מגיע לריצוף, מכל חומר יש סוג יקר ויש סוג זול, כמובן שהמחיר נובע מאיכות, עיצוב, עמידות ועוד גורמים אשר יוצרים את חומר הריצוף המושלם לכל מעוניין.

היום ישנם טרנדים רבים אשר לא נראו מעולם כמו ריצוף בבטון בבתים פרטיים, ריצוף לפטו שהוא בעצם חצי מבריק ועוד. הריצוף יכול להיות בכל צבע, צורה וגודל, העיקר שהוא יתאים לצורך האישי שלכם.

לרצף במחיר זול ובאיכות גבוהה

כאשר מעוניינים לרצף בזול ולשמור על רמת עיצוב גבוהה אשר מעניקה לחלל המרוצף ברק מיוחד ותחושה חמה וביתית יש אפשרויות רבות אשר נוספו ללקסיקון הריצוף בשנים האחרונות.

  • ריצוף דמוי פרקט – דמוי פרקט הוא בעצם פרקט העשוי מחומרים סינטטיים למיניהם, אשר יוצרים מקשה אשר נראית כמו פרקט אמיתי לחלוטין, אף עם יכולת עמידות טובה יותר מפרקט אמיתי מעץ מלא. כמובן שזה הוא לא סיפור מושלם, פרקט סינתטי או בשמו היפה דמוי פרקט מחזיק בברק וביופי המקורי שלו למשך שנים פחותות בהרבה מפרקט אמיתי, כלומר, פרקט אמיתי העשוי מעץ חזק וטבעי מסוגל להחזיק 10-15 שנים עם טיפול נכון ושוטף, לעומת פרקט סינתטי אשר לרוב נשחק לאחר 4-5 שנים באופן טבעי.
  • ריצוף קרמיקה – כמו הפרקט ישנה גם אפשרות זולה יותר בעולם הריצוף הקרמי, בימינו ישנן אפשרויות קרמיקה גדולות במיוחד אשר נעות ממחירים נמוכים לגבוהים, כמובן שכמו בפרקט האופציה הזולה לא נוצצת כל כך ולא מספקת אותה חווית שימוש כמו בקרמיקה היקרה והאיכותית.
  • ריצוף שומשום – ישנן האופציות הישנות והפחות מקובלות בשנים האחרונות כמו ריצוף השומשום שקל מאוד לעבודה אך יוצר אווירה מיושנת וגם דורש טיפול מיוחד.
  • שטיח מקיר לקיר – כמו כן ישנה האופציה של השטיח מקיר לקיר שגם אותה רואים פחות בשנים האחרונות. בעצם, הכל תלוי במעצב ובצורך כי שמדובר בעולם ריצוף לבית בזול מדובר בעולם שהוא רחב ידיים ואין לו הגבלה.

טיפ נוסף שיש לזכור לצורך ריצוף בית בזול הוא לשקול לא לרצף מחדש, אלא להדביק את החומר החדש על הבסיס הישן, כך שאין צורך לחצוב ברצפה ולהשקיע מאמץ מיותר בהוצאת האריחים הקודמים. כמובן שלא משנה כמה רוצים לחסוך, לא רצוי לבצע עבודות ריצוף בידיים לא מקצועיות ולא מנוסות, חלילה יכולים להיפגע מיסודות המבנה, צינורות חשובים ועוד גורמים חשובים הנחשפים כאשר מרצפים מבנה מסוים.

לסיכום, ריצוף הוא גורם מאוד חשוב כאשר מעצבים משפצים בית, יש להתייחס לנושא הריצוף ברצינות יתרה ואם באמת רוצים לחסוך, יש לעשות זו בצורה חכמה ויעילה שתשמר את איכות החיים שלנו ולא להיפך. מקווים שעזרנו לכם להגיע לתובנות בנוגע לריצוף ביתכם והמאמר תרם לעיצוב.

באדיבות אלוף הריצוף – ריצוף לבית בזול

נגישות