פרקט לחדר ילדים גם בטיחותי וגם יפה

הכותרת- פשוטה, תמציתית ובהירה- ממצה ואומרת הכול. אכן אלה הם שני היתרונות החשובים והמובהקים של ריצוף פרקט: הוא בטיחותי והוא יפה. אלה הם שני יתרונות המהווים סיבה מספיקה להעדפתו כציפוי וכחיפוי אידיאלי לחדרי ילדים.

חדרם של ילדים אינו רק מבצרם- המקום החמים, הבטוח והמוגן, אלא גם ואולי בעיקר אזור הנוחות שלהם; מקום שבו הם רוצים לבלות בנעימים, כאשר הריהוט והאביזרים הם לטעמם ולרצונם. צבעים רכים משרים שלווה ורוגע. כאשר קיים מתאם בין הצבעים של הפריטים השונים- רהיטים, וילונות ועוד, קיימת גם זרימה אחידה ושקטה, היוצרת, כשלעצמה, תחושה של ביטחון. זו הסיבה שחשוב לאפשר לילדים לבחור את הפריטים, את הטקסטורה והמרקם שלהם ובעיקר- את צבעיהם.

פרקט לחדר ילדים

פרקט – משטח אידיאלי

הרצפה מהווה מרכיב חשוב ומרכזי בכל בית ובכל מתחם ואזור בו. לרצפת פרקט יש, לבד משני היתרונות העיקריים שצוינו לעיל, יתרונות נוספים: היא נעימה למגע. גם בחורף יכול הילד לדרוך עליה ברגליו היחפות. גימור מוקפד ומלוטש של פרקט מהווה ערובה להעדר כל בליטה וכל זיז. אין בו חריצים. אין בו סדקים. הוא מהווה משטח חלק, אחיד ורציף. כל סנטימטר רבוע בו הוא מקום בטוח למדרך כף הרגל. יותר מזה- הוא מהווה גם משטח, אשר עליו ילדים יכולים לשכב, לשבת, להשתולל.

פרקט בכל גוון וצבע

לכל אדם בכלל ולכל ילד בפרט יש צבע אהוב. צבע שהוא משרה עליו תחושת בית. חמימות. רוך. שלווה. פרקטים בכלל ופרקט למינציה בפרט מאפשר בחירה בצבע ובגוון המועדפים והאהובים. כאשר ילד בוחר את צבע הפרקט הוא מרגיש שיש משקל לדעתו. שהוריו מתחשבים בה. שהם מאפשרים לו לבחור לחדרו פריטים כלבבו. בעוד כאשר מחפים את הרצפה בסלון בפרקט נדרשת התחשבות במתווה העיצובי והחזותי הכללי של הבית – בחדר הילדים אין הכרח לעשות זאת, משום שמדובר במתחם פרטי, סגור.

על מנת למקסם את יתרונות משטח פרקט בחדר הילדים חשוב להתייעץ עם מומחה לתחום ולבחור באנשי מקצוע להתקנת פרקטים. לביצוע מקצועי ובעיקר לגימור מושלם יש חשיבות רבה. התקנה מושלמת תאפשר ליהנות ממשטח פרקט איכותי ויפה לאורך שנים, ללא צורך בתחזוקה מיוחדת. (כאשר מתקינים פרקט מעץ מלא, גושני, חשוב לבחור בציפוי איכותי. בבחירה בין ציפוי שמן לבין ציפוי לכה יש יתרונות לזה ולזה, אף שציפוי לכה נחשב לאיכותי יותר).

בשורה התחתונה יש מקום וטעם לחזור ולהדגיש את מה שנכתב בכותרת המאמר ובפסקה הראשונה שלו: פרקט לחדר ילדים גם בטיחותי וגם יפה.

באדיבות רויאל פרקטים

נגישות