טיפים חורפיים לעיצוב הבית

סביבת מגורים חמימה ונוחה היא הדבר המתבקש בעונת החורף הקרה. כאשר גשם בחוץ ורוח חזקה מנשבת, זה הזמן לבצע שינויים עיצוביים ולהוסיף פריטים שונים שיחממו את האווירה ויהפכו את הבית למעוצב ונאה יותר.

  1. מחממים את הרצפה

כאשר בונים בית חדש או מבצעים שיפוץ בבית קיים, ממליצים לא מעט אדריכלים לשקול בחיוב אמצעי חימום רצפה חדשניים, כגון חימום תת רצפתי. דבר זה מסייע לחימום הרצפה עצמה, דרכה מחממים את כל החלל באופן אחיד ונעים במיוחד מבלי לייבש את האוויר.

עיצוב חורפי נעים וחמים שאינו דורש משאבים וזמן כמו התקנת חימום תת רצפתי יכול להתבסס על רכישה של שטיחים חדשים או שטיחונים קטנים שניתן למקם בטרקלין ובחדרים השונים. כך, ניתן להוסיף צבעוניות נעימה ולהשאיר את הרגליים חמימות.

  1. מאירים את הבית

עונת החורף היא הזמן הנכון לחדש ולהתחדש עם גופי תאורה יפים ועם פתרונות תאורה מרעננים. בחורף שעות האור מתקצרות ושעות החשיכה מתארכות. בחורף השמש מתחבאת לעיתים קרובות מאחורי העננים וזה הזמן לסקור את הקולקציות החדשות של פתרונות התאורה ואפילו להתעדכן בחידושים של מנורות חסכוניות. פתרונות תאורה כמו למשל – ספוטים יפים, תאורה תלויה, גופי תאורה עומדים – הם דרך מצוינת להפוך את הבית למואר ויפה יותר מבחינה עיצובית.

  1. קמין לבית

האש שימשה כבר משחר ההיסטוריה כאמצעי לחימום סביבת המגורים. גם כיום ישנן חברות שמשווקות קמינים איכותיים מאוד וגם יפים כאמצעי לחימום, ולא פחות חשוב – כאמצעי לעיצוב ולקישוט. אך לא רק קמינים לחימום ניתן למצוא בתוך מגוון הפריטים המעוצבים לבית. יש לדעת שניתן למצוא גם פתרונות דמויי קמין שאינם פולטים אור ורק מספקים אווירה חורפית רומנטית וביתית להפליא.

  1. שמיכות וכירבוליות

מי שאוהב להתכרבל מתחת לשמיכה ישמח גם להשקיע בשמיכות חורף איכותיות וחדשות, בעלות עיצוב חדשני. ישנן כירבוליות יפות מאוד וכן גם כריות נוי נעימות ומסוגננות לחדר המגורים – צבעים חמים יכולים להיות פתרון עיצובי שמרענן את הבית. גם וילונות חדשים בצבע לוהט יכולים להעניק לבית מראה חורפי סגור וחמים יותר, בפרט עם שילוב של מראה זורם וגלי.

  1. מערכת ישיבה חורפית

עונת החורף יכולה להתאים גם למי שרוצה לחדש את מערכות הישיבה המרכזיות שבבית. בעונת החורף מציעות החברות המובילות לא מעט חידושים בתחום זה, לרבות עיצובים בצבעים חורפיים ומחבקים להפליא וכאלה שיכולים להעניק לבית כולו סגנון חדש ומרהיב.

נגישות