סגנונות העיצוב החדשניים לעיצוב האמבטיה

עיצוב חדרי רחצה מודרניים

כשיופי ומים נפגשים- עיצוב חדרי רחצה מודרניים

זוהי ממש מנוחה לנפש כשנכנסים לחדר אמבטיה המעוצב בסגנון יוקרתי ומודרני, בו כל חלק וחלק עומד מאחורי מחשבה של טובי המעצבים.

עיצוב חדרי אמבטיה יוקרתיים הפכו לעיצוב טריוויאלי שניתן עליו הדעת בכל בית, עיצוב חדר הרחצה מוסיף רבות לחוויה פרטית ואינטימית מהנה. היום, לרוב יש יותר מחדר רחצה אחד בכל בית ואלו הופכים את השימוש בכל חדר וחדר לחווית משתמש ממוקדת יותר. לכן, חשוב להקנות לחדר האמבטיה ורחצה מראה מעוצב ומודרני, שכל מי שיכנס ירגיש תחושה של ניקיון, הנאה ואנרגיה טובה.

הפרטים הקטנים וחשיבותם בעיצוב חדרי אמבטיה מודרניים:

עיצוב חדרי רחצה מודרניים כולל התייחסות לכל פרט ופרט בחדר האמבטיה. ביניהם נמצאים האביזרים החשובים ביותר והם האמבטיה או המקלחון, כיור לשטיפת פנים וצחצוח שיניים והאסלה. כשמעצבים חדר אמבטיה בצורה יוקרתית ומודרנית יש צורך לשים לב לגימורים, לצבעים, למיקום ולחומר ממנו עשוי כל דבר. המגמה האחרונה בעיצוב חדרי רחצה הינה אסלה תלויה מרחפת מעל הקרקע וגם ארון כיור למשל שתלוי על הקיר, מה שיוצר מראה חדשני יותר ומקל על הניקיון בחדר הרחצה. המקלחון ואביזריו מקבלים גם הם עיצוב מודרני וחדיש לדוגמא: מזלפים שצובעים את המים בתאורת לד מתחלפת . כל הפרטים הקטנים יחד משתלבים יחד ומעניקים חווית מקלחת מהנה ועיצוב מודרני מקסים.

שימוש בחומרים מודרניים לעיצוב אמבטיה יוקרתית:

כחלק מעבודת עיצוב חדרי אמבטיה מודרניים נכנסו אל חדרי הרחצה גם שימוש בחומרים מיוחדים כמו זכוכית ועץ. הזכוכית מקנה תחושה של מרחב ושקט והעץ מוסיף מראה כפרי וביתי. ריצופים שהם גרניט פורצלן דמוי פרקט על הרצפה,חדרי רחצה גדולים בשטחם מאפשרים שימוש של אמבטיות עגולות, המונחות בצורת קערה על רצפת חדר הרחצה מנותקות מהקירות, כל אלה מקנים הרגשה של עיצוב כמו בבית מלון יוקרתי במיוחד.

צבעים כחלק מסגנונות העיצוב החדשניים בעיצוב האמבטיה:

חדר הרחצה הוא מקום פרטי ולכן חייב להיות נעים ויפה. בעיצוב חדרי אמבטיה יוקרתיים לוקחים בחשבון כל פרט ומשלבים את הצבעים הנכונים עם המראה הנדרש. אם אתם רוצים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למואר, אתם תשתמשו בצבעים בהירים יותר ומראה גדולה שיוצרת תחושת מרחב. ניתן להוסיף גם פסים עדינים של עיצוב על הקרמיקה שבקיר או נגיעות צבעוניות עדינות על הרצפה, הארון והקיר.
כדי להשיג את המראה המושלם שאתם אוהבים וחולמים עליו, עליכם להתייעץ עם המומחים לעיצוב חדרי אמבטיה מודרניים ויוקרתיים שיספקו לכם את חדר הרחצה המתאים במיוחד לכם!.

 

המאמר נכתב בשיתוף מיקאסה – עיצוב חדרי אמטביה מודרניים

נגישות