הטרנד החדש בריצוף הבית – בטון מוחלק

האם אתם מודעים לטרנד החם ביותר בעולם הריצוף כיום? לא מדובר על שימוש בפרקטים, בשטיחים מקיר לקיר, או על אריחי גרניט בטון מוחלקפורצלן. באופן מאד מפתיע, מדובר על שימוש בבטון מוחלק! כצפוי, הדבר לעתים מותיר אנשים עם סימני שאלה רבים. אנשים רגילים לחשוב על בטון מוחלק כשיטת ריצוף פרקטית בעיקרה – כך למשל הבטון המוחלק הוא נהדר לחניונים ולמפעלים בשל כושר העמידות הידוע שלו. אולם, פרקטיות לחוד – ועיצוב לחוד.

אם עד היום זיהיתם את הבטון המוחלק עם המראה התעשייתי והקר, כדאי שתחשבו מסלול מחדש. יש כמה פרטים בתחום עיצוב הבית עם בטון מוחלק שכדאי שתכירו, בנוסף גם תבינו כיצד ריצוף מסוג זה, הפך לטרנד חם ולוהט של ממש בקרב כל מי שפונה לשיפוץ רצפה קיימת או יצירת חדשה כאחת.

בטון מוחלק ריצוף ייחודי ומעוצב לבית

  • מראה מבריק לריצוף שלכם – מה רובנו מחפשים עבור הריצוף שיהיה בבית שלנו? רבים מאתנו מעוניינים שלריצוף יהיה מראה מבריק במיוחד. הסיבה לכך היא שריצוף מבריק, עושה לנו אסוציאציה עם משטח נקי במיוחד, ומשטח נקי, זה תמיד משהו שנעים לראות ולהראות – וזה גם יוצר רושם מעולה על כל מי שמתארח בבית שלכם. מבחינה זו, הבטון המוחלק הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. ניתן כיום להתקין את הבטון המוחלק, עם גימור מבריק במיוחד. כך, מתקבל מראה של בטון שהוא לא רק מיושר ונטול שקעים לחלוטין – אלא הוא מבריק לחלוטין. הדבר יוצר תחושה של חדר נקי במיוחד, ואף נותן תחושה של חדר גדול ומרווח יותר, ומבחינתכם מדובר ממש על סל של יתרונות. במאמר מוסגר ראוי לציין שאפשר למצוא כיום גם גימורים של בטון מוחלק שאיננו מבריק, ויש לו מראה תעשייתי יותר, אף כי מראה זה, פחות מומלץ לבתים, ומתאימים יותר לעיצוב מתחמים תעשייתיים.
  • שילוב חומרים ליצירת ריצוף מבוקש – אחד היתרונות ביצירת הבטון המוחלק, הוא שיש אפשרות לשלב ביציקת הבטון, כל עוד היא רכה ולא סיימו לעבוד איתה, חומרים נוספים. מקובל מאד כיום לשלב מגוון רחב מאד של חומרים ביציקת הבטון, כך שאפשרי לקבל טקסטורות ריצוף שונות ויוקרתיות. בין השאר, אם אתם רוצים למשל לקבל מראה נוצץ יותר – אפשר לשלב זכוכית בתוך הבטון. מחפשים מראה יותר טבעי ומחוספס? אם כך, תוכלו לשלב עץ ביחד עם הבטון! כמובן שגם אפשר לשלב חתיכות מתכת לקבלת מראה מודרני יותר עבור הריצוף הביתי שלכם. הנקודה היא שהשילוב בין כל שיטות הריצוף הללו, מאפשר לכם למצות את המקסימום מהריצוף שלכם.
  • מגוון צבעים וחדשנות בריצופים – אפשר להשתמש כיום בצבעים מיוחדים לצביעה של בטון מוחלק, וכך לקבל גוונים שונים של בטון. לא חייבים להסתפק בגוון האפור – ואפשר בהחלט להוסיף צבע לחיים ולבתים. צאו מהשגרה, וחדשו את הרצפות המיושנות שלכם בכאלה חדשניות בגוונים ככל העולה על יד הדמיון. כידוע, תחום העיצוב כיום פורץ גבולות והדבר נכון גם כאשר עוסקים בריצוף ומרצפות.

רחוק מכל מה שידעתם

אם לסכם, הרי שככל הנראה כעת אתם מבינים, שלא ידעתם כמעט דבר על תכונותיו ויתרונותיו של השימוש בבטון המוחלק – אך כעת, אתם וודאי מבינים שמדובר על ריצוף מעניין וחדשני לבית שלכם.

באדיבות ניסטק נ.ל 2002, אפוקסי, בטון מוחלק ועוד…

נגישות