מעקות זכוכית לשדרוג מראה הבית

אחד האלמנטים  ויזואליים היפים בכל בית, הינו מעקה זכוכית, מלבד היותו פרקטי. הקלילות  של מעקות זכוכית, מיקמו אותם בפסגה הקלאסית של עיצוב איכותי. כל בית מפואר בעיצוב מודרני, עשוי להיות יפה יותר באמצעות מעקות המיוצרות מחומר הגלם המיוחד כמו זכוכית. אם הזכוכית הינה עבה, ניתן ליהנות עדיין משקיפות גבוהה ובחירת זכוכית מסוג אקסטרה קליר.  זכוכית מסוג זה, מעלה את המחיר ב-30%,  אך זכוכית זו,  מעניקה  פתרון הולם למי שמעוניין בשקיפות שכה מיחדת  את המעקות הללו.  גם במרפסות ניתן לראות מעקות שקופים העשויים זכוכית, כך שניתן יהיה לראות את הנוף וההרגשה תהיה של חלל גדול יותר. מעקות אלה הם בטוחים מאוד, כך שמי שסבר שזכוכית אינה בטוחה, הוא טועה, היו ופלטות זכוכית שמהם מורכבים המעקות, חזקות ממש כמו ברזל.

74929_bril

מראה חלק ונקי של מעקות הזכוכית

מה שישדרג את מראה הבית, יהיה לא פחות מאשר מעקות העשויות זכוכית. היוקרה והיופי ניחנים במעות אלה, אשר גורמים לכל בית, להיות מעוצב בצורה איכותית ועם טוב טעם. ניתן לשלב חומרי גלם במעקה זה, כגון עץ, ברזל או מזכוכית שמקובעת בצד המדרגות. ניתן למצוא עיצוב של מעקות אלה, במוסדות, ווילות יוקרתיות, חברות, בתי מלון ועוד. אנשים רבים, יעדיפו להתקין מעקה זה על פני מעקות אחרים, בגלל המיוחדות והאפשרות לשילוב ועיצוב, יחד עם חומרי גלם אחרים. ניתן למצוא גוונים ואפשרויות אחרות של זכוכית בגוונים ירקרק, אפור או אנטי סאן המיועד למרפסות, כך שהמעקה יבודד מהשמש וכמובן אף מהחום.

עשרות עיצובים של מעקות מזכוכית

יצרנים של מעקות מכל הסוגים, עשויים לעצב לכם מעקה העשוי מזכוכית בעיצוב הרצוי לכם, מה שיגרום למעקה להיראות מקורי ומיוחד. קיימים עשרות עיצובים שתוכלו לבחור מתוך הקטלוג העשיר או להוסיף אלמנטים מיוחדים משלכם, מה שיגרום למעקה להיראות יפה ואפילו אמנותי יותר. תוכלו לגלוש באתרים של חברות שהן יצרניות של מעקות העשויים זכוכית ולהבין מה הקו העיצובי שלכם. גם סביב בריכות שחייה, ניתן לראות מעקות שקופים, מה שמקנה לבריכה מראה גדול ומיוחד כאשר ניתן לראות אותה מבעד למעקה.

תוכלו תמיד לברר בכמה מקומות שבהם מייצרים מעקות העשויים מזכוכית, להשוות ולבחור בסופו של דבר מעקה איכותי בגוון הזכוכית הרצוי לכם. יש לבדוק, כי המעקה מיוצר תחת תו תקן ישראלי ועמיד בתקנים. המתקין חייב להיות מקצועי ורצוי כי הוא יהיה מטעם החברה שייצרה לכם את המעקה וכן, תינתן אחריות על המעקה ועל העבודה.

נגישות