מטבחים מודרניים בסגנונות שונים

תחום המטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משגשג ומתבקש, שכן העיצובים האפשריים אשר כובשים את מראה המטבחים בארץ ובעולם אינם מותרים אף בית "מיותם" מהם. הדרישה המוגברת בקרב האוכלוסייה לעיצוב מודרני היא זו המקדמת את פיתוחם של מטבחים מודרניים איכותיים ועל כן כיום ניתן לראות בכל בית חדש מקבלן ובכל בית שקיים מזה שנים רבות את הימצאותם של המטבחים המודרניים בסגנונות העיצוביים השונים. עם זאת, ניתן לראות באופן ברור כי מרבית העיצובים החדישים מותאמים באופן מדויק לרוח התקופה בה אנו חיים ועל כן מתאפיינים בקווים נקיים של מראה מטבח חדשני, נקי ומסודר.

kitchen-563548_640

מטבחים מודרניים בקווים קלאסיים או מטבחים מודרניים בסגנון כפרי איך בוחרים?

הבחירה בעיצוב מטבח היא בחירה קשה ולעיתים אף מתסכלת, זאת בשל ההיצע הנרחב שיש לתחום עיצוב המטבחים להציע לנו. אנו מבינים כי חשוב לכם לבחור מטבח פרקטי שיתאים לצורכיכם באופן מושלם במראה אידאלי שישתלב במדויק עם מראה הבית והאווירה הרצויה, על כן הכנו בעבורכם ולנוחיותכם מידע מפורט המגדיר סוגים שונים של מטבחים מודרניים:

מטבחי פרובנס

כאשר מבקשים אנו ליצור מראה נקי ומסודר לצד תחושת נוחות וחמימות בחלל המטבח שבביתנו הבחירה במטבחי פרובנס היא הבחירה הנכונה והמדויקת. מטבחי פרובנס הינם מטבחים אשר בהכנתם נעשה שימוש בעץ איכותי, שיש יוקרתי ופרזול מתקדם וחדשני, כך שמראם הסופי של מטבחים אלו משלב אווירה חמימה וביתית לצד קווים נקיים ומעוצבים היוצרים יחד מראה פרובנס יוקרתי ונעים.

מטבח כפרי

המטבח המסורתי מסוג זה מתאפיין בצבעיו הכהים , בעיטורים מיוחדים ובצבעים רכים המשרים אווירה חמימה ונוחה.
ואילו בשנים האחרונות עבר סגנונו של מטבח זה שינוי אדיר ושדרוג משמעותי, הן בהכנסת צבעים נוספים והן בשילוב אלמנטים עיצוביים למראהו.
השינויים הללו הם הגורמים למטבח הכפרי להיות מעודן ומסוגנן יותר, כך שהוא מותאם לרוח התקופה ולביקוש הנרחב לעיצוב מטבחים מודרניים.

מטבח אקלקטי

חלק בלתי נפרד מכניסת העידן המודרני לחיינו הוא ללא ספק פיתוחו של הסגנון האקלקטי בתחום המטבחים המודרניים ובכלל.
המראה האקלקטי משמעו מראה משולב, כך שביטויו בתחום המטבחים מאפשר שילוב מראות וסגנונות שונים המורכבים יחד בהרמוניה מיוחדת לכדי מטבח אחד משולב, מיוחד ושונה.
על כן ניתן לומר בבירור כי המטבחים האקלקטיים הם המטבחים המיוחדים ביותר בתחום עיצוב המטבחים.

מטבח פונקציונלי במראה הייטק

המטבח החדשני ביותר אשר מוביל את תחום העיצוב במטבחים מודרניים בימנו הוא ללא ספק המטבח "ההייטקיסטי" המגיע במראה נקי, מסודר ומוקפד הכולל 2 פרמטרים חשובים והם:

  1. מראה מושלם – להצלחת עיצוב מטבח במראה מושלם של קווים נקיים, סדר ויוקרה יש להשתמש בבתינו בחומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים ללא פשרות : נירוסטה, שיש יוקרתי, צבעים עמידים וכיוצא בזה.
  2. יעילות ללא פשרות – הנוחות והפרקטיות של מטבח מסוג זה מהווה יתרון מוביל לבחירתו.

באדיבות מיכאלו עיצוב מטבחים

נגישות