כיצד עיצוב בגבס יכול לתרום לעיצוב סלונים

סלון הוא ללא ספק המיקוד בבית, הרי אנו נמצאים לא מעט זמן בסלון הביתי ומארחים בו חברים או בני משפחה או יושבים בכיף וצופים בטלוויזיה מידי יום. בשל חשיבות הסלון והיותו חלל דומיננטי בבית, אנשים רבים משקיעים רבות בעיצוב סלון ושוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים או אדריכלים על מנת שיספקו להם סלון מושלם מבחינה עיצובית וגם סלון פרקטי שכיף להיות בו. עיצוב סלונים מקצועי ועדכני, הוא ללא ספק אתגר גדול עבור מעצבי פנים, הרי בו יש לא מעט אלמנטים שעל ידי חיבור נכון בניהם ניתן לקבל תוצר מושלם.

שילוב של גבס בחלל הסלון

עבודות גבס כחלק מעיצוב הסלון נעשו טרנד לוהט בשנים האחרונות ונראה כי טרנד זה לא הולך להעלם בקרב מעולם העיצוב וזאת בשל העובדה כי מדובר בחומר גמיש וזול יחסית איתו ניתן לעצב מגוון רב של עיצובים מרהיבים כיד הדמיון. עבודות גבס כחלק מעיצוב סלון מכילות מגוון רב של יצירות שהם ללא ספק עבודות אמנות מרשימות ועל קבלן השיפוצים המבצע את עבודות הגבס להיות בעל "ידי זהב" בתחום עבודות הגבס ולהכיר מקרוב את עולם עיצוב סלונים. בחלל הסלון ניתן לשלב את עבודות הגבס במקומות שונים, כך שנותר לכם לסחור את העיצוב הרצוי ולצאת למסע חיפוש קבלן גבס מקצועי.

היכן ניתן לשלב את עבודות הגבס בחלל הסלון?

חלל הסלון הוא לרוב מרווח וגדול בעיקר בבתים המודרניים או בבתים פרטיים, מה שמאפשר לשלב את עבודות הגבס במקומות רבים בחלל. אם נוסיף לעובדה כי בבתים המודרניים לרוב חלל הסלון המטבח מחוברים יחד, נראה כי יש לנו אופציה לבצע מחיצה דמיונית שניהם שיכולה לבוא בצורת בניית דלפק מגבס או מחיצה נמוכה. האופציות לשילוב עבודת גבס בחלל הסלון הן: שילוב של נישות מרהיבות בכלל חלל בסלון בטוב טעם, בניית מזנון מגבס, יצירת קירות גבס כמחיצות בין חללים, הנמכת תקרות בניית מסגרת סביב התקרה עם מנורות לדים או ספוטים, בניית מדפים, ספריות גבס ונראה כי הרשימה עוד ארוכה.

למה עיצוב סלונים על ידי עבודות גבס נעשו כל כך פופולריים?

עבודות גבס בעבר שמשו בעיקר לצורך חציית חללים בבתים ומשרדים, אך לאור הביקוש הרב של עבודות אלו בשוק, קבלני גבס מציעים גם אופציה של עיצובים מרהיבים בגבס. חומר הגבס הוא יחסית זול לבניית המסורתית ויחסית דרושים מעת ימי עבודה, כך שניתן להישאר בבית בעת השיפוץ, מכיוון שהעבודה אינה מלכלכת הרבה את הבית יחסית לעבודת שיפוצים רגילה. את עבודות אלו ניתן לבצע על ידי קבלני גבס אשר מכירים היטב את התחום והם מציעים עיצוב על פי דרישת הלקוח על ידי דוגמאות שונות ואפשרות התאמה אישית של העיצוב על פי בקשת הלקוח. פרמטרים אלו, הופכים את עבודות אלו למבוקשות ביותר בשוק.

נגישות