העיצוב המושלם של רצפת בטון בציפוי אפוקסי

האם אתם מחפשים דרך מיוחדת מאד לעצב את הריצוף בבית שלכם? הדבר מתחיל כמובן בבחירת החומר המתאים לריצוף, ולאחר מכן עליכם לחשוב על החיפוי הסופי לריצוף. יותר ויותר אנשים בישראל בוחרים בשנים האחרונות לעצב את מתחם המגורים או העבודה שלהם בריצוף עם טון מוחלק, כאשר הם משתמשים בציפוי אפוקסי מעל. מדובר על שילוב שקודם כל יפה במיוחד לעין – הציפוי האפוקסי יוצר מראה מבריק ונקי במיוחד, וכך יוצר ריצוף מיוחד, יפה ומושך את העין. כמובן שמעבר ליתרונות הדקורטיביים, יש עוד כמה תכונות של השילוב בין הבטון לאפוקסי שכדאי להכיר.

רצפת בטון בציפוי אפוקסי
רצפת בטון בציפוי אפוקסי

זה לא רק העיצוב, אלא עוד יתרונות:

  • עמידות יוצאת דופן – ציפוי אפוקסי לא רק יוצר מראה מבריק ויפהפה לריצוף הבטון, אלא גם עוזר לשמור עליו שלם ועמיד. מלכתחילה ריצוף הבטון הוא כמובן עמיד למדי, אבל אתם רוצים להיות בטוחים שלא יהיו בו שברים או סדקים שונים. הציפוי האפוקסי הוא אם כך בדיוק מה שאתם מחפשים! מדובר על ריצוף אשר יוצר שכבת הגנה מושלמת עבור הבטון. הריצוף יכול לספוג פגיעות וגם משקלים כבדים למדי. כך למשל, הזזה של רהיטים או נפילתם, לא תיצור סדקים בריצוף.
  • הופך את הניקוי לפשוט – כולנו יודעים שכדי לשמור על עיצוב יפה בבית ובמקום העבודה, אנחנו חייבים לשמור על המשטח עצמו נקי. יש משטחי ריצוף שמורכב יחסית לנקות, אבל כשזה מגיע לציפוי אפוקסי למשטח הבטון, אין שום בעיה! משטח האפוקסי הוא משטח שקל מאד לנקות, משום שהוא כה חלק ומבריק. לא צריך להשתמש עבורו בחומרים מיוחדים, כי האפוקסי בעצמו הוא חומר עמיד מאד. לוקחים נוזל רגיל לניקוי, מים, מטלית, וזה הכל! הציפוי האפוקסי הוא ציפוי אשר דוחה לכלוך, כך שאבק ושאר לכלוכים לא נדבקים אליו, מה שהופך את מלאכת הניקוי לפשוטה במיוחד.
  • ציפוי בטוח יותר – זה לא רק העיצוב, זה גם הבטיחות יוצאת הדופן של ציפוי אפוקסי. האפוקסי הוא לכשעצמו חומר שאולי נראה חלק ויפה, אך בפועל האפוקסי הוא חומר אשר מונע החלקה (אם תנסו פעם להחליק אפילו בכוונה, אתם תתקשו בכך מאד). כך הוא הופך את סביבת הבית והעבודה לבטוחה במיוחד עבור מבוגרים וילדים גם יחד. כמו כן האפוקסי הוא חומר אשר עמיד בפני נוזלים כימיים שונים, ואף נחשב לעמיד למדי נגד אש וחומרים דליקים. זה אומר שהדבר עוזר לכם גם למנוע תאונות.

וגם העלויות משתלמות למדי

לא שכחנו גם את נושא התקציב. הרי כולנו ורצים עיצוב יפה בבית – אבל מה עם המחיר? המחיר של ציפוי האפוקסי איננו גבוה ביחס לאפשרויות אחרות. מעבר לכך, הוא בעיקר משתלם לטווח הארוך, כי הוא לא דורש מכם שום תחזוקה יוצאת דופן בהמשך, ולכן הוא מונע הוצאות נוספות.

 

באדיבות ניסטק נ.ל 2002

נגישות