ביצוע עבודות דקורטיביות

בעיצוב הבית שלכם אתם רוצים לתת מראה יפה יוקרתי ולא מוגזם. איך תגרמו לבית שלכם להראות בית מעוצב בלי הרבה התעסקות?

סגולותיו של צבע

היכולות של עבודה בצבע הן מדהימות. שילוב של פס צבע אחד בקיר יכול לשנות אותו לגמרי ואם זה כך חשבו מה יקרה בשילוב של כמה צבעים או אפקטים. צבעים צריכים להיבחר בזהירות לבית. אסור להגזים בבחירת צבעים או לבחור צבעים זועקים מידיי ויש לדעת למה נועדו הפינות אותם אנו מעצבים. אם למשל תרצו פינה רגועה אל תבחרו בצבעים דומיננטים מידי כאדום או ירוק ניתן לבחור בצבעים רגועים יותר כמו למשל בורדו או גווני אדמה. כדאי מאד להיוועץ בבעלי מקצוע. נשמח להעמיד לרשותכם את בעלי המקצוע שלנו לייעוץ ועזרה.

מה שאפשר לעשות?

צבעים לא רק נותנים חיות לבית. לאחרונה קמו המון אפשרויות, למשל אפשר לצבוע עם מרקמים. כיום יש טיח מינרלי זהו טיח שנוצר מאבקה טבעית. כמות המינרלים הקיימת באבקה היא הקובעת את המרקם. טיח אקרילי מתאים כטיח חיצוני פנימי ואף במקלחות.
קיימים גם צבעים על בסיס מינרלים וגם הם יכולים לתת מרקמים. בחברתנו מתעסקים ומבצעים עבודות צבע עם כל סוגי הצבעים המינרלים. אנו מומחים בעניין ויודעים כיצד כל צבע משתלב ואיך יראה המרקם על הקיר. נשמח לעזור לכם בבחירת המרקם המתאים לבית שלכם מבחוץ ומבפנים, ואולי לשלב עבודות גבס בתהליך ליצירת האומנות.
דבר נוסף הנפוץ היום בצבעים הוא שבלונות. יש המון אפשרויות לציור על הקיר, אם זה קיר סלון אולי פרחים או עלים יש עוד המון צורות דקורטיביות הניתנות לציור על קירות והן ישנו את מראה הבית. ניתן לצייר את השבלונות עם טיח או צבע רגיל.

מה לא לעשות?

ובכן זו שאלה קשה. בחירת הצבעים גם לחוץ וגם לפנים חשובה מאד ותשפיע על צורת העיצוב.

היו מנימליסטים, אל תגזימו ותבחרו המון צבעים. עומס צבעים על העין יהרוס את העיצוב.
שלל הצבעים שקיים היום והאפשרויות הרבות הן מדהימות ויכולות להטעות. צריך להקפיד על שילובים נכונים ועל מילוי אחר הוראות יצרן.

נגישות