כיצד עיצוב פנים יכול לשדרג את ערך הדירה

מנסים למכור את הדירה שלכם ואינכם מצליחים? ייתכן בהחלט ששיפור, רענון ושדרוג חזותה ישנו את המצב. למעשה, מדובר בתחום העומד בפני עצמו בעולם עיצוב הפנים שמוכנה הום סטייג'ינג, אשר מאפשר בתקציב לא גבוה להשביח את הנכס ולהפכו להרבה יותר מזמין ואטרקטיבי. זכרו כי דירה שהאווירה בה נוחה ונעימה, ומעבירה לכמה שיותר אנשים את התחושה שהם היו שמחים לגור בה, תגביר את הביקוש ותאפשר להעלות את הסכום שתבקשו תמורתה.

סגנון של דירה לאחר עיצוב פנים
סגנון של דירה לאחר עיצוב פנים

להעלות את ערך הדירה באמצעות עיצובה מחדש

יש הרבה דירות למכירה בירושלים ובאזור המרכז, ובכדי לבלוט בשוק יש צורך להציג את הנכס באופן מרשים, מושך וייחודי, כך שיבליט את היתרונות של הדירה ויטשטש את חסרונותיה. גישה זו לא רק תגדיל את נתח השוק שימצא עניין בנכס, אלא גם שבהשקעה לא גבוהה ניתן להעלות את ערכו אף ב- 10 אחוזים. מדובר בהשקעה השמה דגש על הפסיכולוגיה של הקונה, על ידי יצירת רושם ראשוני אופטימאלי שמושג באמצעות חלל מסודר, מאורגן ונקי, ועל ידי מינוף אבזורו, ריהוטו של הבית ואופן ההצבה בחלל.

להתחיל בתיקון הבית וביצירת אווירה נעימה ומזמינה

חשוב להבין כי גם סדק קטן באריח באמבטיה, ברז דולף במטבח, נורה שאינה עובדת או סלון לא נקי, מעצבים לרעה את דעתם של קונים פוטנציאליים ומורידים למעשה את ערכו של הנכס. אדם הנכנס לדירה שאותה הוא חושב לרכוש במיטב כספו, מעוניין בתור התחלה בנכס מושלם ללא שום ליקוי. מבחינתו, אפילו ליקוי קטן עלול להעיד כי הבית איננו שמור ומתוחזק כהלכה, ומכאן ייתכן שמסתתרים בו ליקויי בנייה הרבה יותר חמורים. לכן, בתור התחלה חשוב לתקן כל פגם וליקוי בבית, בין אם יש צורך בהחלפת רצפות, תיקון נזילות, סתימת חורים וצביעה מחדש של הקירות, או כל פגם וליקוי אחר. מעבר לכך, את הבית יש להציג בפני קונים פוטנציאליים כשהוא מבריק, מצוחצח ומסודר למופת, על כל חלקיו ופינותיו הקטנות והנידחות ביותר .

הדגשת יתרונות וטשטוש חסרונות

גורם חשוב נוסף בהכנת דירה למכירה הינו הדגשת היתרונות שלה וטשטוש חסרונותיה. את המטרות הללו ניתן להשיג באמצעות צביעת קירות, שיפור סוג ומיקום של גופי תאורה, הוספת עציץ מרשים ופרטי נוי מעוצבים. כמו כן, באמצעות וילונות או כריות חדשים בעלי עיצוב קלאסי והולם. מלבד זאת, יש לדאוג שכל פינה או חצי חדר בבית ינוצלו כראוי, בין אם על ידי יצירת פינת עבודה, פינת טלוויזיה או מקום אחסון. זכרו כי הצבת אביזרים ופרטי ריהוט בבית במיקום נכון יכולה לעשות את כל הבדל שבין דירה מרשימה ויוקרתית, לבין נכס עממי ובנאלי.

באדיבות אחים חסיד בע”מ דירות למכירה בירושלים ובניית בנייני יוקרה.

נגישות