חברת עיצוב פנים גדולה – אתם טובעים בשיחות? כך לא תפסידו לקוחות בדרך

יש לכם חברת עיצוב פנים גדולה ואתם לא רוצים לפספס לקוחות פוטנציאליים? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על שירות של פירוט שיחות לעסק.

מענה לשיחות נכנסות – למה זה חשוב?

כל בעל עסק מתחיל יודע ששיחה נכנסת מלקוח יכולה להפוך מהר מאד לעסקה. אם אתם בעלים של חברת עיצוב גדולה אתם ודאי מכירים את הסטטיסטיקה מאחורי השיחות הנכנסות הללו. באופן כללי נוכל לומר שככל שאחוז המענה שלכם לשיחות נכנסות יהיה גבוה יותר, כך הסיכוי שלכם לסגור עסקאות נוספות ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם הוא גבוה יותר. לכן, לא משנה מה הסיבה, אתם כעסק לא יכולים להרשות לעצמכם שאחוז המענה שלכם לשיחות נכנסות מהלקוחות יהיה נמוך. זו בדיוק הסיבה שבגינה אתם צריכים לשקול לקחת שירות של מעקב אחר שיחות נכנסות, שעליו נסביר מיד.

קצת על שירות של פירוט שיחות

בתור עסק אתם מקבלים עשרות ואלי אפילו מאות שיחות בכל יום. בתוך כך, אין לנו ספק שאתם לא יכולים להשיב לכולם כי כוח האדם שלכם לא בלתי מוגבל. לכן, אתם זקוקים לשירות של פירוט שיחות שיאפשר לכם לראות בדיעבד לאילו לקוחות לא עניתם. תוכלו לחזור ללקוחות האלה ולנסות להביא אותם לעסקה ולא לפספס אותם.

מרוויחים לקוחות פוטנציאליים

כל שיחה שלא נענית היא פוטנציאל לעסקה, את זה אתם כבר יודעים. לכן, ככל שתחזרו ליותר לקוחות שלא הצליחו להשיג אתכם, כך הסיכוי שלכם למקסם את הרווחים של החברה הוא גדול יותר. יש ביטוי שנקרא "כסף על הרצפה", הלקוחות שניסו להשיג אתכם ולא הצליחו טומנים בחובם לא מעט כסף על הרצפה שאתם צריכים ויכולים לקחת אותו.

מרחיבים את מעגל הלקוחות

לקוח מביא לקוח, את זה ודאי אתם מכירים בתור אנשי מכירות או בעלי עסקים. לכן, כשאתם מפסידים לקוח שלא הצליח להשיג אתכם, אתם לא מפסידים רק אותו, אלא גם את החברים שלו שלהם הוא היה ממליץ עליכם, בהנחה שהיה סוגר ומרוצה מהשירות שלכם. לכן, לשירות של פירוט שיחות יש חשיבות מכרעת בכל הקשור להצלחת העסק שלכם והרחבת מעגל קהל הלקוחות שלכם.

ממצבים את העסק מבחינה שירותית

בסופו של דבר הכול מתחיל בשירות. למה אנחנו מתכוונים? לקוח שמנסה להשיג אתכם ואתם לא חוזרים אליו מבין מהר מאוד שאתם פשוט לא עסק רציני. לעומת זאת, לקוח שמקבל שיחה חוזרת יתפוס אתכם כעסק רציני מאד שהלקוחות שלו חשובים לו מאוד. שירות של פירוט שיחות יכול לסייע לכם למצב את העסק שלכם מבחינה שירותית ולגרום ללקוחות פוטנציאליים להאמין בכם ולחזור אליכם שוב בעתיד.

הופכים את העסק למקצועי

כשאנחנו מדברים על שירות של פירוט שיחות אנחנו מתכוונים לאוטומציה מושלמת לעסק שלכם. מה זה אומר? שהגיע הזמן שתעבירו את כל הטלפוניה שלכם לענן ותשתמשו בפתרונות מתקדמים שישאירו אתכם כל הזמן בעניינים. בין השאר אנחנו מדברים על שירות של מוקד טלפוני בענן, מרכזייה חכמה לעסקים ועוד.

אחד הכלים היותר יעילים עבור העסק שלכם הוא CALLBACK. במקרים בהם לא תספיקו לענות ללקוחות שלכם תהיה או כשאתם חווים עומס בטלפוניה, ללקוח שלכם תהיה אופציה לבקש ממנו לחזור אליכם. בתוך כך, אתם חוזרים לכל הלקוחות שלא הספקתם לענות ומחזירים לעצמכם את הסיכוי לסגור עסקה ולא להפסיד כספים.

לסיכום

אין ספק שאם אתם טובעים בשיחות ולא רוצים להפסיד לקוחות פוטנציאליים, אנחנו ממליצים לכם להיעזר בין השאר בשירות של פירוט שיחות ומעבר לטכנולוגיה מתקדמת בענן.

נגישות