סדר חנוכת בית: איך עושים את זה?

בשעה טובה ומוצלחת הגיע הזמן להיכנס לדירה החדשה, ובהתאם לכך גם לקיים חנוכת בית. למרות שלא מדובר בחובה, עדיין מדובר בהזדמנות מצוינת לכנס את בני המשפחה והחברים – ובכך להפיק אירוע בלתי נשכח לקראת הכניסה לדירה. אבל איך עושים את זה? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה.

חנוכת בית: כך תפיקו אירוע ייחודי לקראת הכניסה לדירה

למרות שאין מדובר בחובה, מסורת מוכרת בתרבות הישראלית היא חנוכת בית המתבצעת בעקבות כניסה לדירה חדשה. מדובר ברגע מרגש בצורה בלתי רגילה, אולם לא פעם הפעולות של הארגון עלולות להפוך למורכבות ומאתגרות. כדי לסייע לכם, בחרנו להציג את מיטב הטיפים לצורך הפקה של חנוכת בית מושלמת ובלתי נשכחת, כך שתוכלו להיכנס ברגל ימין ועם המון אהבה ושמחה למשכן החדש:

הקמה של שולחנות קינוחים לרשות האורחים

חלק בלתי נפרד מחנוכת בית כולל בין היתר הסעדה. מאחר ומדובר באירוע קליל, מומלץ שלא לטרוח ולהכין מטעמים מכל הסוג אלא להתמקד בסלטים ולחמים טריים כמו גם אוכל קליל, לצורך סעודה ומתן ברכות. לצד האוכל, מומלץ להקים שולחן קינוחים מרשים. במקום לעמוד שעות רבות במטבח, ניתן לבצע הזמנת מגש סושי פירות דרך חנות מקצועית המתמחה בתחום, ובכך לשדרג את השולחן כמו גם לספק קינוח קליל וכיפי שגם מבוגרים וגם ילדים אוהבים.

סדר חנוכת - בית איך עושים את זה

תקיעת מזוזה

חלק בלתי נפרד מסדר חנוכת בית כולל כמובן תקיעת מזוזה. רבים מעדיפים לבצע את תקיעת המזוזה במעמד חנוכת הבית, מתוך אמונה כי לתקיעת המזוזה יש סגולה אמיתית ורוחנית ראשונה במעלה בכל הקשור לשמירה על בני הבית מפני עין הרע, מחלות ועוד. במעמד תקיעת המזוזה נהוג לומר ברכות מצד בעל הבית, אולם ניתן להזמין גם רב אשר יקבע את המזוזה בפתח הבית כמו גם בחדרים.

מזכרות לאורחים

בכדי לשדרג את אירוע חנוכת הבית, ניתן בהחלט לחשוב מחוץ לקופסא ולהעניק לאורחים מתנה. לא חייב לבצע רכישה של מאות שקלים, אלא ניתן בהחלט להסתפק במתנה צנועה כמו חלה קלועה לשבת או אפילו פרחים אותם ניתן לחלק לאורחים בצאתם מהבית.

עמדת צילום אינטראקטיבית

מאחר וכיום כל אירוע ולו הקטן ביותר כמו חנוכת בית עולה לרשתות החברתיות, ניתן בקלות להקים בעבורכם ובעבור האורחים עמדת צילום אינטראקטיבית. את העמדה ניתן להציב על קיר בכניסה לבית, כאשר על הקיר עצמו ניתן להתקין בד בצבע שחור על גביו ניתן להצטלם. דרך חנות המתמחה באביזרים למסיבות ניתן להזמין אביזרים כמו כובעים ואביזרי צילום, ובכך לספק לאורחים ולכם הזדמנות לקבל מזכרת מהממת מהאירוע. לא צריך להזמין צלם מקצועי אלא ניתן להשתמש בפלאפונים או אפילו במצלמת פולוריד, ולהציב את התמונות בכניסה לבית.

לסיכום, באמצעות הצעדים הללו תוכלו להפיק אירוע חנוכת בית מרשים – ובלתי נשכח.

נגישות