10 פריטים שישדרגו את הבית שלכם

פריטים לבית

הבית שלנו חייב להיות מקום נעים נקי ומסודר, שכן במקום זה אנו מוצאים את המנוחה והנחלה בסוף היום וממנו אנו יוצרים אל יום חדש. לכן חשוב שהוא יהיה נעים לעין, מעוצב ומקושט בחפצים שאנחנו אוהבים. אם אתם רוצים להוסיף לבית שלכם חן ולעצב אותו בפריטים שאינם יקרים – כדאי שתשימו לב לרשימת הפריטים שישדרגו את המרחב:

מפות שולחן

מפות שולחן ישדרגו באופן משמעותי את הבית. כשפורסים מפות שולחן שיתאימו לפינת האוכל ולעיצוב הכללי של הבית: המרחב הופך לנעים וביתי והוא מקנה תחושת קרבה. כיום אפשר למצוא מפות משובצות בגוונים של כחול או אדום למראה הכפרי, או מפות תחרה יפייפות וכאלה שעשויות מבדים כביסים שאינם מתקמטים.

עציצים

הכנסת אלמנטים טבעיים לבית תיצור תחושה טבעית. בחרו עציצים עם צמחים שמתאימים לבית כמו עציצי סוקולנטיים ירוקים בעלי פריחה יפה. גם קקטוסים מתאימים למרחבים פנימיים ואינם דורשים טיפול יום יומי. המראה המלבלב ישדרג את המבנה פלאים!

עששיות ונורות פחם

כדי לייצר אווירה ביתית במרחב, מומלץ להחליף נורות פלורסנט בנורות פחם מרשימות שמהבהבות באור צהוב ומלטף. להשלמת המראה תוכלו להדליק מידי פעם עששיות צבעוניות שיספקו רומנטיקה למרחב.

וילונות

וילונות מסוגים שונים מספקים המון אווירה במרחב. כשמוסיפים וילונות מתאימים לגודל החלונות ולאווירה הכללית: אפשר לשדרג משמעותית את הבית ולהוסיף לו חן ויופי.

פריטים לבית

כיסויי מיטה

מיטה מבולגנת זה דבר שתמיד מעיב על מצב הרוח. מלבד זאת, הקושי למצוא סטים תואמים בבלגן שבארון: הופך את החדר למבולגן. כדי לשמור על אחידות מומלץ לבחור כיסוי מיטה שיכסה מצעים לא תואמים, יאפשר טאצ' נוסף במרחב ויגן על המצעים מלכלוך.

כריות פינה

גם כריות פינה ישדרגו מאד את הבית וישמשו הסחת דעת מצוינת מספות מוכתמות. בחנויות טקסטיל אפשר למצוא כריות פינה רקומות בסגנון כפרי אותן אפשר להניח על הספה ובכך לייצר יופי בחלל המגורים.

שטיחים

בימי החורף כיף לפסוע על שטיחים רכים ונעימים. שטיח טוב ואיכותי עשוי צמר בצפיפות גבוהה יספק אופי לסלון או לחדרי שינה.

קולאז' משפחתי

קולאז' משפחתי מספק תחושת שייכות ואווירה נעימה. בחרו תמונות משפחתיות מיוחדות, צבעוניות ושמחות ומסגרו אותן במסגרות בגדלים שונים. צרו קולאז' על גבי קירות חשופים וריקים.

תמונות אומנות

יצירות אומנות זה דבר יקר כמו גם שלא כל תמונה מתאימה לעיצוב הדירה. כדי לקשט את הקירות, אפשר להיות יצירתיים וליצור לבד תמונות קנבס מהממות! כדי לייצר תמונות לבד, קונים בד קנבס בגודל מתאים, מוסיפים כתמי צבע על הבד, תוחמים את הכתמים ויוצרים תמונה צבעונית ויפה.

מדפים

בחללי מגורים שחסרים בהם ארונות כדאי לתלות מדפים. את המדפים תולים במטבחים בהם חסרים חללי אחסון. על המדף אפשר להניח כוסות יפות וצלחות צבעוניות להוספת חן למטבח. בהצלחה!

נגישות