הגבס הוא אחד מפתרונות השיפוץ והבניה בתוך מבנים היעילים, זולים ואיכותיים שקיימים בשוק הבניה היום. היתרונות בבניה בגבס הם רבים. הגבס הוא חומר זול, קל לתפעול, קל לניקוי ועמיד לאורך זמן.
את הבניה בגבס אפשר לנצל לעיצוב הבית  והחלל בעזרת הגבס.

סגירת חדרים וחללים בצורה יעילה – ניתן לבנות בעזרת קירות גבס מעין מחיצות מובנות, כדי ליצור חדרי עבודה, פינות ישיבה, פינות מחיצות גבסטלוויזיה וכדומה. קירות הגבס מבודדים מרעש, ומספקים פתרון מהיר ויעיל לעיצוב הבית ולתחימת חללים לאורך זמן.

עיצוב תקרות מרחפות וחיפויים – בעזרת הגבס ניתן לעצב גם תקרות דקורטיביות, בצורות שונות, כדי לתת לחדר מראה ייחודי.

תקרות מרחפות או מעוצבות מתאימות בעיקר לחדרי אירוח, ולמקומות עם תקרה גבוהה שרוצים לתת לה מראה שיקי ועדכני, אך גם חמים ואינטימי יותר. תקרות גבס מתאימות גם לחיפוים עבור מזגנים ותעלות אוורור.

גבס מתאים גם לשאר עיצובים אישיים, ולא רק לקירות ותקרות. בעזרת הגבס ניתן לייצר פריטי ריהוט עדכניים, ומקוריים, בעיצוב בני הבית. כמו למשל, מזנונים, ספריות, מעמדים לטלוויזיה ולמערכת קולנוע ביתית, כוורות ועוד.
בחירה בגבס כאלמנט עיצובי לבניית ריהוט מאפשרת לתת לחדר אמירה אישית מיוחדת. בעזרת בניית קירות ומדפים מגבס ניתן להדגיש את הפריטים היפים שלכם, ולעצב את החלל בצורה פרופורציונית יותר המתאימה לכם.
בנוסף, ניתן לשלב לעבודות הללו גם גופי תאורה מובנים, המדגישים את היופי שבעבודה המעוצבת. אם יש לכם אוספים שאתם רוצים להציג, הרי שאין כמו נישת גבס בעיצוב אישי ותאורה ייעודית לעשות כן.

אם החלטתם לעצב לעצמכם קיר גבס עדכני, יש להתייעץ עם בעל המקצוע שלכם. אל תנסו לעשות עבודות גבס בעצמכם, או עם בעלי מקצוע לא מומלצים. בחירת בעל מקצוע איכותי וסבלני, שילווה אתכם בתהליך ויעזור לכם להחליט מה נכון לכם הוא השלב הראשון בעיצוב מוצלח.
ודאו כי עבודת הגבס בנויה בצורה טובה, שהחיבורים לקיר ולתקרה הם חלקים ואיכותיים, ושהצבעים תואמים. כל עיצוב, גם היפה ביותר, יפגע אם הוא לא ייעשה בצורה מושלמת. ולכן חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים.

נגישות