צביעת דירה. מהם צבעים חמים? טיפים ועצות!

לא כולם אגב אוהבים שהבית שלהם ענק, לפעמים יש הרגשה של חוסר קרבה וניכור בבית כזה ולכן בית כזה זקוק לצביעת דירה בצבעים חמים. אתם יכולים לצבוע קיר אחד בצבע חזק אפילו חום למשל או אדום, והוא לכאורה מצמצם את החלל ומקרב את הקירות.

קיר אחד בצבע חם וחזק!

במהלך צביעת דירה, הרבה אנשים צובעים היום קיר אחד בצבע חזק, בעיקר בבתים שיש בהם סגנון מודרני, זה משתלב מצוין עם פריטים מטאליים ועם הצבעים שמרכיבים את הסגנון המודרני עם הקווים הישרים.

בבית כזה עם סגנון מודרני אין בכלל פריטי ריהוט או דקורציה שהם מפותלים או עם פיתוחים, זה שייך לסגנון הקלאסי. לכן בבית עם קווים ישרים בצבעים למשל של שחור -לבן שזה קלאסי לסגנון מודרני יש מצב שקיר אחד או עמוד באמצע החדר יהיה בצבע חם וחזק כמו כחול, אודם, כתום ועוד. זה מוסיף כתם צבע וזה יפה וזה משלים את הצבעים הנקיים של הסגנון המודרני.

צביעת דירה- איך צובעים חדר חסר פרופורציה!

יש דירות ובתים שאיכשהו יש בהם איזה חדר אחד בלי פרופורציה. זה יכול להיות איזה חדר היסטורי שנשאר משולש… תוצר של שיפוץ או הרחבת בית מימים ימימה ומה שיש זה איזה שהוא חדר צר למשל ואורך. פה אפשר לשחק נהדר עם צבעים, כי צבעים נכונים יכולים ליישר את החדר, לתת לו פרופורציות ו"לתקן" את העיוות הפרופורציונאלי שלו בדרך של צביעת הדירה.

צביעת דירה- צבעים בהירים הם גם קרים!

צבעים בהירים הם גם צבעים קרים. למשפחת הצבעים הזו משתייכים כל הצבעים הבהירים כמו לבן וקרם ומשפחת הפסטלים למיניהם: ירוק, כחול, צהוב לימון כתום אפרסק ועוד. כל הצבעים החזקים אבל פחות בכמה טונים…

כדי להגדיל חדר אין ספק שיש להשתמש בצבעים קרים. הם מאפשרים לכאורה יצירת חדר יותר גדול, יוצרים מין אשליה אופטית שהוא גדול יותר. בחדר כזה אפשר להשתמש גם בצבעים חמים וגם בצבעים קרים כדי ליצור את המראה הנכון. לקרב את מה שרחוק ולהקטין את מה שקרוב.

תקרות תמיד לצבוע בלבן!

תחושת העומק של החדר מושגת באמצעות צביעת התקרה בצבע לבן. זהו צבע ניטרלי, מרחבי ונקי שמאפשר להשיג מכסימום אפקט של גודל ובגלל זה אנשים בוחרים לצבוע את התקרות שלהם בלבן. זה נותן תחושה של גודל, של ניקיון וזה מתאים לכל סגנון של בית. יש כאלה שהולכים על טון אחד יותר כהה לפעמים, אבל ברוב הדירות והבתים התקרות תמיד תהיינה צבועות בלבן.

המאמר באדיבות: http://local-services.wixsite.com/painting

נגישות