עבודות ניסור וקידוח בטון – בטיחות, מקצועיות וניקיון

שלושת הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת חברה אשר תבצע עבורכם עבודות קידוח בטון ו/או ניסור בטון תמיד היו ותמיד יהיו בטיחות, מקצועיות וניקיון. עבודות קידוח וניסור בין השאר מסייעות לנו לבצע שינויים בחלל הבית, להוסיף חלונות או דלתות, להגדיל את השטח והן חלק בלתי נפרד מעבודות בנייה או שיפוץ. עלינו לבחור בחברה ששמה דגש על שלושת הקריטריונים הללו מכיון ומדובר בעבודה עם כלים מסיביים מאוד הבאים במגע עם חומר גלם מסיבי לא פחות ולכן אי דיוקים, חוסר זהירות, אי הקפדה על כללי בטיחות עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך הן ברכוש והן בחיי אדם.

 

מדוע חשוב להקפיד על עבודה נקייה כאשר מבצעים עבודות ניסור בטון?

עבודה נקייה בתחום זה משמעותה עבודה על פי שלבים מסודרים במטרה להימנע ממצב שבו אנו פוגעים בקיר במקום שלא היינו אמורים או גורמים לנזק בסביבה הקרובה לקיר. אם נקפיד לבצע את העבודה הן באמצעות האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, הן על ידי בעלי המקצוע הותיקים בתחום והן בצורה נקייה על פי שלבים, נוכל להנות מתוצאות מדהימות ברמת גימור גבוהה ובניקיון אופטימלי. ש.ע המומחים לניסור בטון עוסקים בתחום כבר שנים רבות ופועלים על פי כל הכללים, בצורה שקופה, מדויקת, בטיחותית ואיכותית במטרה לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו להגיע למבנה בו אתם מעוניינים לבצע שינויים, לקבל חוות דעת מקצועית והצעת מחיר שקופה כדי שנוכל ביחד לשדרג את חייכם בתוך ביתכם.

כיצד מתבצע תהליך של ניסור וקידוח בבטון?

את הקידוח מבצעים באמצעות מסור יהלום מסיבי שכן מדובר בחומר החזק ביותר בטבע המסוגל לבוא במגע עם הבטון ולאפשר חיתוך מדויק ולספק מגוון של פתרונות כמו למשל ניסור קורות או עמודים, ניסור כספות, ניסור קירות בטון ועוד. המסור מסוגל לבצע חורים עגולים הן בתקרות והן בקירות או ברצפות, קידוח למטרת של שינויים בצינורות וכדומה.

היתרונות של ביצוע עבודות ניסור בטון עם מסור יהלום:

  • המסור מסוגל לבוא במגע ישיר עם בטון מזוין ולבצע חיתוך מדויק.
  • העבודה באמצעות מסור יהלום מתבצעת בצורה נקייה.
  • טכנולוגיה סופר מתקדמת המאפשרת לבצע את עבודות החיתוך במהירות וביעילות.
  • לאחר העבודה הבטון נשאר חלק ונקי ללא פגיעות או סדקים.
  • ניסור בטון באמצעות מסור יהלום מאפשר לבצע שינויים בקירות, בחלונות ובדלתות מבלי לגרום לנזק ממשי במבנה עצמו.
  • מתאים לשימוש בבתים פרטיים, בבניינים, במבני ציבור, במפעלים ובבתי תעשייה.

איך בוחרים חברה לניסור בטון?

פרט לעניין הותק והניסיון שחשוב מאוד בתחום זה, כל מי שבא במגע עם הכלים המסייעים לבצע את העבודה חייב לשלוט בהם באופן מלא. לכן הקריטריונים לבחירת החברה או בעל המקצוע שיבצעו עבורכם את עבודת הניסור ו/או הקידוח חייב להגיע עם המלצות, חייב להפגין שליטה וידע בתחום זה וחייב לעבוד בשלבים על פי כל כללי הבטיחות בתחום זה.

הקשר בין קידוח לניסור בטון

לעתים, כחלק בלי נפרד מעבודת השיפוץ עלינו גם לבצע ניסור בבטון, בעיקר כאשר אנו עוסקים בתשתיות של המבנה. במצבים בהם הקירות המחזיקים את המבנה עשויים מבטון, עלינו לבצע ניסור בכדי ליצור פתחים לניקוז מי הגשמים, פתחים לתאורה, לארובות וכדומה. יש כל מיני סוגים של קידוח בטון ויש להתאים את שיטת הקידוח לפי צרכי המבנה והלקוח.

חברת יהלום ניסור בטון המומחים לניסור וקידוח בטון מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ניסור יהלום וקידוח בבטון. אצלנו שמים דגש על לוח זמנים מדויק, עבודה מקצועית ורמת גימור גבוהה.

 

נגישות