סורגים מעוצבים חלון אל העולם

הבית שלנו הוא המקלט שלנו, מקום המפלט שלנו והחממה שלנו. לא חשוב עד כמה נהיה יצורים חברתיים ועד כמה נאהב לשהות מחוץ לבית במסעדות, טיולים ומפגשים חברתיים, תמיד בסופו של יום נרצה לחזור הביתה – אל המקום שלנו. כמה פעמים כשהיינו בחופשה בחו"ל תהינו לעצמנו: "האמת, אני מתגעגע הביתה"? מסתבר שאין מקום כמו הבית. עבור רבים הבית מסמל מקום מחבק ומנחם תוך שמגדירים אותו כמקום בו מרגישים בטוחים יותר מבכל מקום אחר. בדיוק בגלל זה נעשה הכל על מנת לבטח את הבית שלנו.

משקיעים בעיצוב, שוכחים את הביטחון

הבית עבורנו הוא מקור כל הטוב, ובדיוק בגלל זה אנחנו משקיעים הון עתק על עיצוב הבית. בעידן בו אנחנו חיים אנחנו חשופים לכל כך הרבה טרנדים עיצוביים עד שאנחנו רוצים את הכל בשביל עצמנו. בעיקר בעת מעבר אל דירה חדשה אנחנו רוצים לרהט אותה מא' ועד ת' בטרנדים הכי עכשוויים, בריהוט היוקרתי ביותר ובמטבח המאובזר ביותר. לעתים, אנחנו שוכחים שלצד החוויה העיצובית והפיכת הבית שלנו לאמרה אופנתית, עלינו לדאוג גם לביטחון שלנו ושל ילדינו בחלל הבית. השקעתם בווילון מפואר מפשתן? השקיעו גם בביטחונכם והתקינו סורגים לחלונות.

תמיד טוב שיהיה

בעולם האוטופי שנרצה לחיות בו מצטייר דרך עייננו עולם ורוד, עולם בו שורר שלום ועולם בו אין גנבים. לצערנו, עדיין ישנם אנשים אשר פורצים אל דירות ומרוקנים מהם את כל אשר מזדמן בדרכם. לא נוכל לחנך אף אחד ובטח שלא נוכל למזער את התופעה, אבל מה שכן נוכל לעשות הוא להבטיח את ביטחוננו בתוך הבית שלנו. אם יש אמצעי זהירות ומנע אשר הוכח כיעיל מכולם למניעת פריצות הוא הסורגים. הדרך היעילה עבור הגנבים היא להגיח אל ביתכם דרך החלון וכך להסתובב בשטח הפרטי שלכם. בעת שמתקינים סורגים ניתן למזער את כניסתם של הגנבים שכן אין באפשרותם לעבור דרכם וכך מנעתם את ניסיון הפריצה לביתכם.

בטיחות ויופי גם יחד

חשוב לזכור שסורגים אינם מילת גנאי וכיום ישנו היצע היסטרי לסורגים מעוצבים. אם פעם היינו רגילים לפורמט מסויים של סורגים אשר הינו אחיד והגיע כמוצר אחיד לכל, הרי שכיום כמספר סוגי הדלתות והחלונות הניתנים לבחירתכם, כך גם יש סורגים מעוצבים לבחירה אשר ביכולתכם להתאים על פי בחירתכם. מעבר לתחושת הביטחון שהם נותנים בראש ובראשונה, הסורגים מעניקים מראה אריסטוקרטי, עדין ורך אשר מאיר את ביתכם ואף מוסיף לתחושת הביתיות.

ולא רק לבית הפרטי

היעילות של הסורגים ממזמן חצתה את גבולות הבית הפרטי שלנו וכיום נוכל להבחין בסורגים גם בחללים הציבוריים. בבתי הספר, גם בכיתות הגבוהות מותקנים סורגים – שם הם בעלי תפקיד בטיחותי משמעותי ביותר למנוע מעידות, כמו גם למנוע מגנבים לפרוץ לכיתות ולגנוב את הרכוש היקר בכיתה. בתי חולים, מעונות, משרדים, מפעלים ומועצות – כולם מתקינים סורגים ומבטיחים את ביטחונם.

נגישות