לעצב את המטבח לפי טעם אישי

כאשר אנו מתככנים מטבח אנו בראש ובראשונה רוצים להתאים אותו לצרכים האישיים שלנו, היות וכל מטבח מעוצב על מנת לשרת אנשים שונים. לכן אם הרצון הוא שהמטבח ישרת את האינטרסים שלנו על הצד הטוב ביותר, הרי שלשם כך אנו זקוקים למעצב מטבחים. בעזרת איש מקצוע אשר מתמחה בעיצוב מטבחים תוכלו להבטיח כי החלל המיועד למטבח ינוצל בצורה חכמה, כי יכיל שטחי אחסון בהתאם לצורך וכי יעניק פתרון כולל, מקיף ואיכותי.

עיצוב המטבח לפי טעם אישי

כיצד מתחילים? עם תיאור הרצונות שלכם

השלב הראשון בתכנון מטבח כולל את הרצונות שלכם. כך למשל אין טעם שהמעצב יגיע לביתכם ויפרוש בפניכם תענית לעיצוב המטבח לפני ששמע מה לכם יש להגיד בנושא. כמובן שדעתו המקצועית נחשבת, הוא יכול לספק ייעוץ והכוונה ולהאיר את עיניכם בנושאים שלא עלו על דעתכם, אולם לפני כן יש להבין בדיוק מה אתם מחפשים מהשהות במטבח, באופן אישי.

הגדרת תקציב ועמידה בו

כל משפחה מקצה לצורך עיצוב המטבח תקציב שונה ולתקציב ישנה השפעה ניכרת על העיצוב, ככל שהתקציב גדול יותר הרי שקיימות יותר אפשרויות ולהיפך. יחד עם זאת בעזרת איש מקצוע ניתן להפיק את המרב מכל תקציב, היות ומעצב מטבחים ולו ניסיון יכול לכוון אתכם לביצוע רכישה חכמה, ביכולתו להמליץ איפה לחסוך ולעומת זאת איפה צריך להשקיע וכך לוות אתכם יד ביד עד לתוצאה הרצויה.

בחירת הסגנון הרצוי ועיצוב המטבח בהתאם

לכל אחד ישנו טעם עיצובי שונה, העדפות שונות וסגנון אחר אולם לא כולם יודעים כיצד להביא את הסגנון האישי שלהם לכדי ביטוי בעת עיצוב מטבחים. לעומת זאת מעצב מטבחים מוכשר ולו ניסיון בתחום יוכל להפוך חזון למציאות, כך שהרעיון ההתחלתי יתחיל לו לאט לאט לרקום עור וגידים, או יותר נכון לומר מגירות, שיש ודלתות.

לעיתים אנשים אינם יודעים כיצד לשלב נכונה בין אריחי קרמיקה לבין ארונות המטבח, כיצד לבחור את הכיסאות שיתאימו לעיצוב או לשלב אביזרים, בעיקר כי הם מתקשים לראות את התמונה בכללותה. למעצב יש ניסיון כמו גם ראיה מרחבית ולכן הוא יכול להיות לעזר רב בעת עיצוב המטבח.

נכתב באדיבות מטבחי המושב – עיצוב מטבחים

נגישות