להרשים ממבט ראשון: דלת כניסה בהתאמה אישית

אנו משקיעים ממון רב בעיצוב הפנים של הבית, ואחת לכמה שנים אנו נוהגים לערוך שיפוץ חלקי או מקיף על מנת לשדרג את המראה וליהנות מעיצוב מרשים ויוקרתי, ובמיוחד אנחנו נהנים לקצור מחמאות בעקבות העיצוב החדשני והמיוחד. לכן, עלינו לזכור כי עיצוב הבית מתחיל כבר מדלת הכניסה. זהו למעשה הפריט הראשון שאורחים המגיעים אלינו לביקור יראו. דלתות משרתות אותנו לצרכי מיגון ואבטחה, אך יש לה עוד פונקציות רבות כמו בידוד יעיל של חום וקור, בידוד רעשים מבחוץ, הגנה מפני זרים ואורחים לא רצויים, וכמובן אין לשכוח כי תפקידה לתרום גם לעיצוב הבית, וליצירת אווירה ייחודית ויוקרתית. לכן, מומלץ לבחור דלת כניסה מרשימה בהתאמה אישית וכך נוכל להרשים את האורחים וליהנות ממראה יפהפה וייחודי.

דלתות

עיצוב חדשני בהתאמה לצרכי הדיירים

כאשר אנו עורכים שיפוץ בבית, עומדים לעבור לדירה חדשה או מתכננים לבנות בית פרטי חדש, יש להתחשב בפרמטרים רבים, אך אין לשכוח את חשיבות נושא דלת הכניסה. דלת הכניסה מהווה פריט עיצובי לכל דבר והיא בעלת אמירה אישית משלה. לכן, עלינו לבחור דלת כניסה המשתלבת בקונספט העיצוב הכללי של פנים הבית, תוך התאמה לחזית המבנה, ועל פי תנאי וסגנון סביבת המגורים. באמצעות בחירת דלתות של רב בריח ניתן ליהנות ממגוון עיצובים חדשניים ומרשימים של דלתות כניסה, את הדלת ניתן לעצב בהתאמה אישית מלאה, לרבות בחירת הסגנון הרצוי והמתאים ביותר עבורנו, סוג הגימור של הדלת (חיפוי עץ, פורניר, לוחות אלום, פורמייקה, וינוריט או צביעה אלקרוסטטית), עם חלון או ללא, פרסול ייחודי וכו'.

דלת כניסה כפריט עיצובי מגלריה לאמנות

בשנים האחרונות ניתן לראות דגש רב על נושא בחירת דלת הכניסה לבית. יצרני ומעצבי הדלתות המובילים החלו לייצר שלל דגמים של דלתות כניסה מעוצבות. כל לקוח יכול להתאים את סגנון דלת הכניסה המתאים והנכון ביותר עבורו, אך יש לתת דגש גם על נושא המיגון ויעילות הדלת לבידוד חום, קור ורעשי סביבה. דלת כניסה נועדה להעניק לנו גם תחושת ביטחון והגנה מפני אורחים לא רצויים, לכן מומלץ לבחור דלתות כניסה מעוצבות ומרשימות המציעות פתרון מושלם לצרכי המיגון והעיצוב.

יש להתייחס לדלת הכניסה כפריט אמנותי לכל דבר, ואכן ניתן לראות בשנים האחרונות בתים רבים המתהדרים בדלתות מעוצבות בהתאמה אישית, דלתות מרהיבות ביופיין, מעשה אמנות לכל דבר. כך לדוגמה ניתן להזמין דלת כניסה מעץ מלא בסגנון פרובנס, ונציה, פירנצה, יפני וכדומה או לבחור בדלתות כניסה במראה עתיק או בסגנון רטרו, מודרני, קלאסי וכו'.

מגוון סגנונות ועיצובים

כיום לא נהוג להסתפק בדלת סטנדרטית פשוטה אלא כולם מעוניינים להרשים את האורחים עוד לפני כניסתם לסלון ולחלל הבית. דלת כניסה מעוצבת בהתאמה אישית מאפשרת לדיירים לשקף את אורח חייהם וסגנונם הייחודי. ניתן לבחור דלת כניסה מעוצבת בסגנון הדלתות העתיקות והמרשימות של בתים ישנים מנווה צדק, פלורנטין, שינקין או לבחור בסגנון איטלקי אלגנטי וייחודי. יש מגוון אפשרויות ופתרונות מתקדמים לכן חשוב לבחור בחברת דלות אמינה ומקצועית המציעה דלתות כניסה בהתאמה אישית.

נגישות