טרנדים חדשניים בתחום עיצוב פנים

אחת התועלות הבולטות ברכישת בית הינה היכולת לעצבו ולחדשו באופן המביא לידי ביטוי את חלומותיו של בעלי הבית, אותו החופש שבעיצוב הבית ובכך ליצור לו זהות ייחודית משלו.

הטרנדים העכשוויים בתחום העיצוב מאפשרים דרכים רבות לשיקוף האישיות של בעלי הבית בעיצובו של הבית, שיקוף סגנון החיים והעניין של בעלי הבית.

לכל חדר בבית יש אמירה משלו

בין אם אתם חדי הבחנה ובין אם לא תוכלו לזהות כי לכל חדר יש את אופיו, האופי של כל חדר בבית מושפע ממהותו, מטבח אמור צביעת דירהלהיות מעוצב כאזור נקי ויעיל, סלון הבית או חדר קולנוע ביתי אמור להיות מרגיע ובעל סבר פנים יפות, חדיר השינה אמורים לשדר חמימות ורוגע, עיצוב הבית לא משנה בין אם מדובר בסגנון מודרני או בסגנון עתיק אמור להיות מותאם למאפייניו של כל חדר וחדר בביתכם. יתרה מזאת עיצוב המבוצע נכון ידע ליצור את האווירה הרצויה, במידה ואתם חשים כי חדרי ביתכם אינם משדרים את המסר הרצוי אל תהססו והתייעצו עם מעצבי פנים, מעצב פנים מסוגל באמצעות טיפים קלים ליישום לחולל מהפך בביתכם וליצור את האווירה הרצויה.

אין כמו בבית

הבית מעבר לפונקציונאליות שלו אמור להוות סביבה מרגיעה אליה תחפצו להגיע לאחר יום עבודה עמוס, לכן תוכלו לזהות בין הטרנדים העכשוויים בתחום את המגמה של עיצוב הבית כמחוז מרגוע עבור בני הבית תוך שימוש באלמנטים המשדרים נוחות, סדר וחמימות.

כל המוסיף גורע

אם בעבר השאיפה הייתה אימוץ אלמנטים מנקרי עיניים, העמסת הבית באלמנטים יקרים וכיו"ב.. כיום מזהים מגמה של "פחות זה יותר" זאת מאחר ומעצבי הבתים מעוניינים ליצור אווירת בית רגועה כשהמיקוד הינו על פשטות ופונקציונאליות. מעצבי פנים חדשניים מאמצים את האווירה החמימה, קווים נקיים, הימנעות מערבוב מיותר, התוצאה הינה קווי עיצוב נקיים ופחות הוצאות כספיות לבעלי הבית!

לאור הכתוב לעי"ל ההמלצה הינה להיצמד לכללי עיצוב הבית הבאים-

האלמנטים המנחים הינם – נוחות, רוגע והמשכיות, אלו יבואו לידי ביטוי באימוץ אזורים פתוחים, שימוש נכון בצבעים, טקסטורות ואקססוריז המסוגלים ליצור את האווירה הרצויה.

הימנעו מעומס מיותר, יותר מדי חפצים ורהיטים עשויים ליצור עומס מיותר ובלאגן.

על מנת לשוות לבית אווירת רוגע כדאי לשלב אלמנטים מתחום השמע כגון, רחשי מים הנובעים מאקווריום או ממפל רצפתי, כמו כן כדאי לשלב נרות עמומים אשר יתרמו למצב רוח רגוע.

חשוב מתן הדגש על עיצוב מפנק של חדר השינה, חדר השינה כדאי שיהיה בעל חזות של ספא אך יחד עם זאת כדאי שישקף את האישיות האינדיבדואלית שלך, בין אם מדובר בפינת קריאה, פינת האזנה למוזיקה, ואם מתאפשר כדאי לשלב בחדר השינה אלמנטים מעולם הרוגע, תאורה מעומעמת עם בקרת שליטה על עוצמת האור, שילוב של נרות וכיו"ב.. צבעי הקירות של חדר השינה אמורים להיות ממשפחת הצבעים החמים והנקיים, צבעי פסטל בהירים וכיו"ב, חשוב להימנע מבצעים עזים בחדר השינה. כמו כן כדאי לשלב כריות מעוצבות.

טיפ נוסף מעולם עיצוב הפנים הינו להיות גמישים בכל הקשיור לפונקציונאליות של כל חדר, חלל משרדי יכול לשמש כספרייה אשר יכולה לשמש כחדר קריאה, חדר לימודים ומחקר. חדר האורחים יכול לשמש כחדר פעילויות פנאי כגון צפייה בקולנוע ביתי או יצירת אומנות.

שימוש נכון של צבעים בחלל הבית יצור עבורכם את האווירה, צבעים רגועים כגון כחול רך ייצרו אווירה רגועה, הירוק והכחול ידועים ככאלו המסוגלים ליצור תחושת ניקיון, חום ידוע כצבע חם וכיו"ב..

טרנד עכשווי מעולם עיצוב הפנים הינו קווים נקיים, פשוטים וכמה שיותר טבעיים. המראה הטבעי הוא הרבה פחות דרמטי לכן חשוב בגימורי החומרים בבית לתת דגש על גימור טבעי ונקי ביותר.

המאמר מוגש באדיבות צבעי זיו – צביעת דירה במחירים ללא תחרות

נגישות