חיפויי זכוכית לקיר מעוצב

כאשר אנו באים לשפץ בית קיים או לחלופין מתכננים בניית בית חדש, לעולם יעלה נושא מראה הקירות. תמיד עולות השאלות: מה יהיה צבע הקירות? האם הם יתהדרו בטקסטורות או שמא חלקים יהיו הקירות? האם נרצה שקירות הבית יעבירו מסר כלשהו? או אמרה אישית של בעלי המקום? שאלות כאלה ונוספות אחרות תמיד תעלנה ורבות, אך תשובות ניתן לספק להן פעם אחת, לאחר השיפוץ והבנייה כבר אין דרך חזרה, על כן יש לתכנן כל דבר בקפידה לשביעות רצון מלאה. אמרנו קירות, כיום לא ניתן להפריד ביניהם לבין שלל החיפויים ששוק הבנייה ועיצוב הבית מציעים לבונים ההרפתקנים, לצד השפע הבלתי נדלה שוודאי כבר יצא לכל לפגוש, להלן השאלה הגדולה מכולן, כמה יעלה לנו לעצב את קירות הנכס? כמה עולה לשוות לקירות הבית מראה מיוחד במינו באמצעות חיפויי זכוכית, עץ או חרסינה?

חיפויי זכוכית לקיר מעוצב
חיפויי זכוכית לקיר מעוצב

כמה עולה חיפוי זכוכית?

אחד הטרנדים החמים בעולם עיצוב הבית שהחל להופיע בשנים האחרונות בחנויות העיצוב וההום סטייל הגדולים כקטנים, הוא טרנד חיפויי הקירות. אם בעבר חיפויי קירות היה נחשב לעסק יקר, שכן כיום ניתן להשיג מגוון סגנונות חיפויי במחירים אטרקטיביים כמעט בכל חנות המציעה פתרונות עיצוב לבית. תחת המושג "חיפויים" נוכל למצוא שלל סוגי חיפויים ביניהם חיפויי עץ או אבן, חיפויי קרמיקה וזכוכית. החיפויים הללו וכן נוספים ניתן למצוא בשפע אף בחנויות הרהיטים ובמחירים נוחים.

כאמור, מחירם של חיפויים ושאר אלמנטים עיצובים שבעבר היו מאוד יקרים, כיום אפשרי בקלות למצוא בטווחי מחירים נמוכים. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים יכולים להרשות לעצמם חיפויי קירות שלבסוף יתנוססו בגאווה כאשר הם מעניקים לקירות הבית מראה מרשים ומיוחד.

כמו כל טרנד, ברגע שהוא יוצא לאוויר העולם המחיר הראשוני שלו מרקיע שחקים ולאט לאט יורד לו, וכולם יכולים ליהנות ממנו. בנוסף, במהלך השנים, נעשו שיפורים ושכלולים רבים בפסי הייצור, הוכנסו מכונות חכמות, כוח האדם התמקצע ואיתם גם מחירי הייצור ירדו, דבר שמאפשר ליצרנים להוריד את המחירים וכתוצאה מכך לא חשוב גובה התקציב של הצרכנים.

קירות מעוצבים באמצעות חיפויים

בשנים האחרונות ניתן לראות ברחובות, בצידי הדרכים, בתים רבים אשר משתמשים באלמנט של חיפוי קיר חיצוני. בין אם זה חיפויי זכוכית ובין אם זה חיפוי אבן או עץ. חיפוי עץ חיצוני מעבר לבידול הבית משאר הדירות בשכונה מעניק ומוסיף רבות לערך הבית. חיפוי קירות הבית מבפנים ומבחוץ נותן תחושה של ייחודיות, מעניק את ה"אני" של בעלי הדירה לכל חלל, ונותן הרגשה של בית ממש כמו בהגדרה.

בתים אשר מעוניינים לשמור על גוון לבן ונקי בקירות החיצוניים של הבית ולא רוצים לוותר על האלמנט של חיפוי קירות חוץ יוכלו לעטר את הכניסה לבית באמצעות גדר מרשימה או יוכלו להשתמש בסוגי אלמנטים נוספים המעניקים מראה של חיפויים.

באדיבות לאונרדו חיפוי זכוכית ומקלחונים

נגישות