היתרונות בבניית וילה בצפון הארץ מול נוף מרהיב

תושבים רבים במדינת ישראל אוהבים לבנות את הוילות הפרטיות שלהם בצפון ולא בכדי. הצפון מציע נוף ירוק מרהיב, הכולל הרים, מעיינות, נוף אל הים התיכון ושפת ים הכנרת. בעלי הוילות אינם שומרים את כל היופי הזה לעצמם, ולכן הם מזמינים תושבים ממרכז הארץ ומהדרום לבוא לפוש בוילות שלהם או לערוך אירועים במסגרת השכרת וילות לתקופה מסוימת. הצפון הירוק מזמין אליו מבקרים רבים מכל הארץ, ולכן הביקוש להשכרת הוילות הולך וצובר תאוצה במהלך תקופת החגים וחודשי האביב והקיץ.

רוצים לקבל קצת השראה? צפו בוילות בצפון הארץ באתר וילות היוקרה ותוכלו לקבל כיוונים כיצד לבנות וילה מיוחדת.

לעצב וילה בצפון

כדי שוילה תמשוך אליה כמה שיותר מבקרים, חשוב לדאוג לעיצוב שלה. הנוף המרהיב של הצפון מהווה אתגר בפני המעצבים שצריכים לשלב בין הנוף הירוק לבין העיצוב הפנימי והחיצוני של הוילה. בנוסף, על המעצבים לדאוג לנצל את המבנה של הוילה ולעצב אותה בהתאם: למזג את הפתחים הגדולים של החדרים המרווחים עם הנוף הצפוני והגינה הפרטית, לשלב בין הבריכה הגדולה הקיימת בכל וילה לעיצוב הגינה והחדרים הפנימיים שמהם אפשר לראות את הגינה ולדאוג לכם שהאור והצל ישתלבו בהרמוניה עם חדרי הבית בכל שעות היום.

איזה עיצוב מתאים לוילה בצפון

קיימים כמה סגנונות שבהם ניתן לעצב את הוילה. ישנו הסגנון הקלאסי הנותן ביטוי רב לקישוטים ועיטורים. סגנון זה נפוץ באירופה, והוא מאפיין בדרך כלל בעלי וילות שאוהבים להרגיש קצת כמו בחו"ל. הסגנון המודרני הוא סגנון ברוגני יותר ומתאפיין בקווים ישרים ובהירים. סגנון עיצוב זה מעדיף את החסכנות על פני קישוטים (בניגוד לסגנון הקלאסי) ומעניק לוילה מראה יוקרתי במיוחד, ולכן מתאים יותר לבעלי וילות באזור עירוני. העיצוב האחרון הוא העיצוב הכפרי והוא הסגנון המועדף ביותר בצפון. הסגנון כולל בתים עם גגות רעפים אדומים ועיצוב הפנים שלו מושתת על חומרים טבעיים כמו אבן או עץ. סגנון זה מתמזג היטב עם הנוף הטבעי והירוק של הצפון.

היתרונות של וילה בצפון

ישנם כמה יתרונות להשכרת וילה בצפון, מלבד העובדה שהצפון מושך אליו מטיילים רבים שאוהבים טבע ומסלולי הליכה. אלה כמה מבין היתרונות:

  • מזג אוויר טוב – הצפון מציע מזג אוויר נעים, צח וצלול בתקופות שונות במהלך השנה, הרחק ממפעלים ומרכזי התעשייה. גם אם החלטתם לנפוש בחורף, תוכלו ליהנות מהפריחה המיוחדת בעונה זו של השנה, וגם אם יורד גשם בחוץ, תוכלו להתפנק בג'קוזי החמים של הבריכה.
  • אטרקציות בפנים – גם אם נקעתם את הרגל במסלול ההליכה כשטיפסתם על הר, אין צורך להתאכזב. תוכלו לנצל את החופש שנותר לכם בשחייה שלווה בבריכה של הוילה, בשהייה בג'קוזי המחומם או במנוחה טובה על אחד מהכיסאות הנוחים על רקע הנוף המרהיב.
  • קרבה לכל האטרקציות – וילות בצפון קרבות למגוון יישובים, אתרי טבע ובכך גם לאטרקציות הרבות שמסביב. כל מה שאתם צריכים הוא לקפוץ לרכב המשפחתי, לכוון את אפליקציית הווייז למקום הרצוי, ותוכלו להגיע ליעדכם תוך דקות ספורות.
נגישות