פינת ישיבה למרפסת.. לשדרוג מראה הגינה והבית שלך

מזג האוויר החמים והקיצי בו התברכה מדינת ישראל מאפשר לבעלי הגינות והמרפסות ליהנות מהישיבה בחוץ. בעלי הגינות והמרפסות יכולים ליהנות מהשמש שבחוץ, לנשום אוויר צח ולספוג מהנוף הנשקף מביתם. אין כמו ליהנות מקריאה של ספר טוב במרפסת, שתיית פינת ישיבה למרפסתהקפה של הבוקר, פינת התייחדות, פינה לאירוח חברים ומכרים, וגם פינה מהנה וממלאת לבילוי משפחתי. המרפסת או הגינה הם למעשה חלק בלתי נפרד מהבית שלנו, ולכן, כמו שאנו מתכננים ומשקיעים בעיצוב הבית שלנו, כך גם נשקיע בעיצוב של המרפסת. אחת ההשקעות החשובות ביותר גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונאלית היא רכישה של פינת ישיבה. פינות ישיבה למרפסת או לחצר הן מצרך מבוקש, שכן כל מרפסת זקוקה לריהוט, בלי קשר לגודלה או לצורה בה היא בנויה.

 

מה הם היתרונות ברכישת פינת ישיבה למרפסת?

 

אז נכון, רכשה של פינה המיועדת לישיבה למרפסת נחוצה על מנת שלבני הבית ולאורחים יהיה איפה לשבת בעת השהיה בחוץ. אולם, חוץ מהשימוש הברור של פינות ישיבה למרפסת, יש לרכישה של פינה שכזו מגוון רחב של יתרונות:

 

  • הנאה מקסימלית: בעלי המרפסות או הגינות משקיעים את מיטב כספם בתוספת בניה זו, על מנת ליהנות ממנה ככל שניתן. סך הכל, המרפסת משמשת אותנו לצורך הנאה, וריהוט שכזה יכול לסייע לנו למקסם את ההנאה. מרפסת בעלת ריהוט המתאים לישיבה תהיה מרפסת שכיף ונעים לשהות בה, אולם מרפסת ללא ריהוט לישיבה, לא יהיה ניתן לבלות בה יותר מכמה דקות.
  • עיצוב: בעבר, פינות המשמשות לישיבה במרפסת היו עשויות בצורה סטנדרטית, וכללו: שולחן פלסטיק עגול או מרובע, וכיסאות פלסטיק לבנים ומונוטוניים. כיום, ישנו מגוון רחב של אפשרויות, כך שפינה שכזו יכולה לא רק לתרום לנוחות, אלא גם לעיצוב של המרפסת.

 

כיצד לבחור באופן נכון?

 

המגוון הרחב של פינות ישיבה עשוי לבלבל מאוד את הלקוח, ולהשאיר אותו חסר אונים אל מול הבחירה המתאימה לו ביותר. אספנו בעבורכם מספר טיפים אשר יסייעו לכם בבחירה נכונה:

  • טעם אישי: בראש ובראשונה, מאחר ומדובר בבית הפרטי שלכם, חשוב מאוד לבחור פינת ישיבה שאתם אוהבים, על פי טעמכם האישי. אחרי הכל, אתם אלו שהולכים לעשות בה שימוש, אז רצוי מאוד שתאהבו אותה.
  • התאמה למימדים: שנית, חשוב מאוד להגיע לחנות עם המידות המדויקות של הריהוט אותו אתם עומדים לרכוש. אם המרפסת שלכם קטנה יחסית, וודאי לא תרצו לרכוש פינה המיועדת לישיבה שתתפוס את כל המעבר, ואם ברשותכם מרפסת גדולה, וודאי תרצו פינה גדולה ומרווחת.
  • התאמה עיצובית: לבסוף, חשוב מאוד להתאים את הריהוט אל סגנון העיצוב של המרפסת כולה, ושל הבית כולו. אם הלכתם על קו עיצובי מסוים, ובחרתם בכמה גוונים בסיסיים שיעטרו את כל הבית, מומלץ להתאים את הריהוט לק העיצובי הנתון.
נגישות