כיצד לבחור תאורה לבית שתתאים לכל חלל

שנים רבות מכירים בחשיבות של הימצאות תאורה מתאימה בכל חדר, אם בבית ואם במשרד. תאורה משפיעה רבות על תפקודינו ואף משרה את האווירה הנכונה לנו, זאת בתנאי שעושים בחירה מתאימה ומתקינים גופי תאורה לאחר מחשבה תחילה. נשאלת השאלה, "כיצד נשמור על עיצוב הבית כאשר נתקין גופי תאורה בכל פינה?" בדיוק לשם כך אנו כאן, על מנת לספק את התשובה.

תאורה לבית

גופי תאורה מתאימים לכל חלל וחדר

בבואכם לקנות פתרונות תאורה לבית שימו לב לטיפים הבאים, שיסייעו לכם רבות במציאת המוצר שלכם הכי מתאים:

  • סוג – בחנויות נמצא קשת רחבה של סוגי מנורות מעוצבות להתקנה מהירה. ההיצע הוא כמעט ואינסופי, כך שכל אחד יכול להתאים לעיצוב ביתו את המראה הכי יפה. בחנויות המובילות נמצא ספוטים שמבוקשים כיום בכל דירה אם שקועים ואם צמודי קיר, נמצא גופים לתלייה וכאלה שמאירים בעמידה, כאלה המתאימה להצבה על שולחנות ושידות ואחרים שיותר מתאימים לנוי.
  • גודל – בדומה לכל רהיט גם מנורות מגיעות בצורות שונות וגדלים כאלו ואחרים. לפני קניה בדקו כי החלל שברשותכם ומידותיו מתאימים לבחירה אליה אתם מכוונים. בדר"כ גופים תלויים לא יוצרים בעיה מכיוון שתקרה היא כמעט תמיד גדולה, אך כאשר מדובר על אהילים או גופים המיועדים לעמוד בפינה, בדקו כי יש מספיק מקום בנמצא.
  • צבע – אמרנו עיצוב אמרנו צבע. אם נחזור לשאלה שעלתה בתחילה "כיצד נשמור על סגנון ועיצוב הבית גם לאחר התקנת תאורה", הנה התשובה. צבע רק מוסיף, ולצד בחירה מותאמת לעיצוב הקיים, הוא לעולם לא גורע. בחרו את המוצר המגיע בגוונים משיקים לקו וסגנון העיצוב בו אתם מחזיקים.

תאורה לבית בוחרים ומאירים עיצוב פנים מרשים

כפי שיש לא מעט חדרים בבית, כך גם קיים בחנויות היצע רחב של גופי תאורה מעוצבים בהתאמה. ישנם סוגים רבים ביניהם ניתן לבחור להתקין בבית מקור של אור, ולהאיר כל פינה לראווה. כשיש ביקוש, יש היצע, מסיבה זו המדפים בחנויות החשמל מלאים בכל טוב לבחירה, אך שימו לב לפני קנייה כי הנכם בוחרים במוצר המתאים להאיר את החלל המבוקש. ישנם גופי תאורה תלויים, עומדים, צמודים או בכלל שקועים, יש כאלה שולחניים וכאלה בעלי הגנה נגד מים.

ההיצע לעיתים עשוי לבלבל, לכן, אל תתביישו לבקש עזרה מנציג בחנות על מנת לבצע קניה חכמה, ובסופו של דבר מאירת פנים וליבו של כל בא. כאשר קונים את הפתרון המתאים לבית, נהנים מתאורה נעימה לעין בכל חלל, מהפינה הגדולה ועד הקטנה ביותר. עכשיו אחרי שקניתם את המנורה שהיתה כה חסרה, תופתעו לגלות איך בהדלקת נורה אחת יכול עיצוב הבית לקבל מראה מרשים ושונה לחלוטין ממה שהיתם אליו רגילים.

באדיבות מותג היוקרה LIGHT HOUSE תאורה לבית

נגישות